رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس

به مناسبت سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، رژه شناورها در خلیج فارس اقتدار دریایی ایران را به نمایش گذاشت.

به مناسبت سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار شناورها در ساحل خلیج فارس شهر دلوار رژه دریایی را با شکوه برگزار و قدرت دریایی ایران به رخ جهانیان کشیدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین اظهار کرد: رژه نمایش قدرت دریایی در خلیج فارس و در محدوده ساحل دلوار زادگاه ریئسعلی به‌پاس گرامیداشت یاد آن شهید با مشارکت شناورهای مردمی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی اجرا شد.

سردار رمضان زیراهی تصریح کرد: ۱۵۰ فروند شناور در رژه قدرت دریایی در روز ملی مبارزه با استعمار شرکت داشتند و ۳۰ شناور سنگین، ۱۲۰ شناور سبک مردمی و تعدادی شناور بسیج دریایی و پایگاه شهید رئیس‌علی دلواری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در رژه یادشده قدرت دریایی خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: هر سال به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود، همان‌گونه که رئیس‌علی دلواری و یارانش شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آوردند اکنون فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس به زانو در آورده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خلیج فارس برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن است و نیروی دریایی سپاه که شبانه‌روز تردد و تحرکات شناور دشمنان را در خلیج فارس رصد می‌کند تا درصورتی که خطا محاسباتی انجام بگیرد با آنان با قدرت برخورد کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400061309590
  • خبرنگار : 50448