افتتاح ۱۵ پروژه در کبودراهنگ

در ادامه افتتاح پروژه‌ها و در آخرین روزهای هفته دولت شش واحد مسکن محرومین، پد هوایی و باند اضطراری هلال احمر و بزرگترین گلخانه استان همدان با ۷۸۶۰ متر مربع در در شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری رسید.

همزمان با هفته دولت، از یک واحد ساختمان مسکونی در روستای جیغی به مساحت ۷۰ مترمربع با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و ۶۵ میلیون تومان بلاعوض که با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ ساخته شده بود به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سه مسکن خانواده چند معلولی در روستای جیغی شهرستان کبودراهنگ نیز با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال کمک پرداختی بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و مشارکت مددجو و پرداخت تسهیلات بنیاد مسکن انجام شد.

 بهره‌برداری از گلخانه صیفی‌جات با مساحت ۷۸۶۰ متر مربع با اعتباری افزون‌بر پنج میلیارد تومان و اشتغالزایی برای  ۱۴ نفر در روستای علیصدر، پد هوایی شهر گل‌تپه با اعتباری افزون‌بر ۸۰ میلیون تومان و  ساختمان آتش‌نشانی قهورد علیا همزمان با هفت پروژه دهیاری‌های دهستان قهورد با اعتبار افزون‌بر یک میلیار و ۳۶۰ میلیون تومان از دیگر خدمات دولت بود که در این هفته به مرحله بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش ایسنا، روکش مسیر گل تپه به میحمله به طول۷.۵ کیلومتر پروژه‌ای است که پس از پیگیری‌های مردم و بخشدار گل‌تپه با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مدت زمان سه ماه انجام و به مرحله بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060805710
  • خبرنگار :