همزمان با هفته دولت

طرح‌های نیرورسانی با 480 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت طرح‌های نیرورسانی با 480 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین قدیمی سوم شهریور ماه در مراسم افتتاح چند طرح نیرورسانی در اردبیل اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان این طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی را در مناطق مختلف استان اعم از شهری،‌ روستایی، طرح‌های صنعتی و روشنایی معابر با گستردگی خاص به بهره‌برداری می‌رساند تا هموطنان از مزایای آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در قالب طرح توسعه و احداث پست‌های جدید برای نیرورسانی به مناطق مختلف 241 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و در بخش عظیمی از مناطق استان کابل‌کشی به شکل درست و اصولی با زیرساخت‌های فراهم شده به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل به نصب امکانات و تجهیزات روشنایی معابر در بخش‌های شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: طرح‌های این بخش با سرمایه‌گذاری 52 میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.

قدیمی یکی از طرح‌های زیربنایی و مهم شرکت توزیع برق را نیرورسانی به منطقه ویژه اقتصادی نمین برای تقویت سرمایه‌گذاری اقتصادی و صنعتی توصیف کرد و افزود: خط 20 کیلوولت در این منطقه راه‌اندازی می‌شود که 55 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام شده است.

وی به برق‌رسانی روستایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: 23 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده تا بیش از 99.5 درصد روستاهای استان و مناطق عشایری از برق پایدار بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل یکی از رویکردهای شرکت توزیع برق را کمک به کاهش تلفات برق و تعویض سیم‌های مسی اعلام کرد و گفت: در تبدیل سیم‌های مسی به سیم‌های خودنگهدار شرکت توزیع برق استان 115 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده تا اهداف توسعه‌ای در این بخش و جلوگیری از خسارات وارده به انجام برسد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۳:۱۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400060302685
  • خبرنگار :