با مهیا شدن زیرساخت‌های لازم محقق می‌شود؛

شهرک صنعتی خرم‌دره آماده استقبال از سرمایه‌گذاران

فرماندار خرم‌دره گفت: با مهیا شدن زیرساخت‌های لازم، شهرک صنعتی خرم‌دره آماده استقبال از سرمایه‌گذاران است.

حجت محمدی صبح امروز (سوم شهریورماه) در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در خرم‌دره با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید، اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در توفیق دولت‌ها بکوشیم، زیرا توفیق دولت‌ها توفیق مردم نیز محسوب می‌شود، زیرا نتیجه آن در زندگی مردم مشاهده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشور ما در شرایط خاص و جنگ تمام‌عیار اقتصادی به سر می‌برد، تصریح کرد: ابرقدرت‌های جهان برای از پا در آوردن کشورمان از هیچ تحریمی فروگذار نکرده و حتی دارو را نیز از کشورمان دریغ می‌کنند اما علی‌رغم همه این مشکلات و کمبود بودجه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ نشده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه امسال شاهد تنش‌های آبی در برخی از روستاهای استان بودیم، به طوری که به بیش از ۵۰۰ روستا آب‌رسانی سیار انجام می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه امسال در روستاهای خرم‌دره شاهد تنش آبی نبودیم و برای آبادانی و توسعه بیشتر روستاها، لکه‌گیری آسفالت راه‌های این مناطق نیز در حال انجام است.

محمدی با اشاره به اجرای طرح فاضلاب روستایی در روستای نصیرآباد خرم‌دره از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی، یادآور شد: این اعتبارات، کشوری بوده و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان در این روستا که بیش از ۲۵۰۰ جمعیت دارد، هزینه شده و همزمان با این پروژه، شبکه لوله‌گذاری نیز در این روستا به علت فرسوگی شبکه قبلی در حال انجام است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه با توجه به جمعیت بالای شهرنشینی در این شهرستان گام‌های خوبی در حوزه مبلمان شهری و حل مشکلات ترافیکی برداشته شده است، افزود: یکی از این گام‌ها که کمک بسیار شایانی به حل مشکلات ترافیکی شهرستان می‌کند، احداث میدان سردار شهید قاسم سلیمانی و سامان‌دهی خیابان امام خمینی (ره) است.

وی با یادآوری اینکه ۱۳۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در خرم‌دره از محل‌ مختلف هزینه شده است، گفت: این امر در حالی محقق شده که بودجه این شهرستان ۱۳ میلیارد تومان بوده و مبلغ هزینه شده ۱۰ برابر بودجه است.

محمدی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی این شهرستان فراهم است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز ۹ واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهیای تولید می‌شود که امیدواریم با اقدامات انجام شده، دو واحد از این واحدهای تولیدی از مهرماه امسال کار خود را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400060302202
  • خبرنگار : 50163