اجرای طرح پویش نذر اهدای خون در همدان

مسئول فرهنگی هیئت همگانی استان همدان از برگزاری طرح پویش نذر اهدای خون به یاد۳۱۳ شهید مربی ورزش خبر داد.

مرضیه زراعتکار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز سوم شهریورماه در محل سازمان انتقال خون این طرح در حال اجرا بوده و به یاد ۳۱۳ شهید مربی ورزش به نام شهید "مجید صانعی" این طرح نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه هیئت همگانی استان همدان کارهای فرهنگی مختلفی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: در طرح پویش نذر اهدای خون هیچ‌گونه محدودیتی وجود نداشته و به صورت فراخوان از عموم مردم دعوت به عمل آمده است تا در صورت تمایل در این طرح شرکت کنند.

زراعتکار با بیان اینکه این طرح به صورت کشوری در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی فرصت وجود داشته که در همدان، سوم شهریورماه این طرح در حال اجراست.

مسئول فرهنگی هیئت همگانی به سایر برنامه‌های فرهنگی این هیئت اشاره و اضافه کرد: طرح کارت اهداء عضو برای ورزشکاران در نظر گرفته شد و تمامی ورزشکاران در رشته‌های مختلف در این طرح نیز شرکت کردند.

وی به وضعیت قرمز کرونا در استان همدان و نیاز به اهدا خون اشاره کرد و گفت: اجرای طرح نذر پویش همگانی یکی از کارهای مفید برای نیازمندان به دریافت خون است و این طرح به فرهنگ‌سازی برای اهدا خون کمک کننده است.

مسئول فرهنگی هیئت همگانی یادآور شد: متقاضیان برای شرکت در طرح‌های مختلف این هیئت می‌توانند با شماره  ۰۹۹۱۸۳۹۱۲۸۹ تماس حاصل کنند و از جزئیات برنامه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060301987
  • خبرنگار :