دوره آنلاین «نورومارکتینگ» برگزار می‌شود

انجمن علمی قانون دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره آنلاین «نورومارکتینگ» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، نورومارکتینگ حوزه جدیدی از بازاریابی است که از فناوری های پزشکی مانند تصویربرداری تشدید مغناطیسی عملکردی (fMRI) برای مطالعه واکنش های مغز به محرک ها و اندازه گیری فعالیت در بخش های مختلف مغز استفاده می کند.

نورومارکتینگ به بازاریابی ای می گویند که مصرف کننده به آن واکنش نشان می دهد مثلا این رنگ بسته بندی است، صدایی که جعبه هنگام تکان خوردن ایجاد می کند یا این ایده که آنها چیزی را دارند که مصرف کنندگان دیگر ندارند. جالب است بدانید در برخی موارد، پاسخ های مغزی اندازه گیری شده با این تکنیک ها ممکن است توسط شخص آگاهانه درک نشود. بنابراین، این داده ها ممکن است اعتبار بیشتری نسبت به نظرسنجی ها داشته باشند.

"مقدمه ای بر نورومارکتینگ، مدل های تصمیم گیری، نوروآناتومی تصمیم گیری"، "تصمیم گیری در شرایط خطرپذیری و عدم قطعیت تعامل نورومارکتینگ و تصمیم گیری، نوروفایننس و تصمیم گیری"، "افزایش فروش با استفاده از تکنیک های موثر نورومارکتینگ (همراه با بررسی استراتژی های کاربردی نورومارکتینگ در کسب و کارهای موفق ایرانی)" و" نوروبرندینگ، اهمیت روانشناختی برند و المان های برند، روانشناسی رنگ، نقشه ذهنی (منتال مپ)، تاثیر ذهنی سلبریتی ها و شیزوفرنی برند" از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این دوره به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

این برنامه با تدریس دکتر بهرام رنجبران، دکتر امیرعلی رئوف مهرپور، دکتر عرفان ایرانمنش و سامان صوفی، از روز دوشنبه یکم شهریور الی جمعه پنجم شهریور، ساعت ۱۸ الی ۲۰، به صورت آنلاین برگزار می شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400053121118
  • خبرنگار :