مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

دوستان خود را در روزهای سخت کرونایی فراموش نکنیم

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همه مراکز بهزیستی در استان آماده دریافت نذورات مردم عزادار امام حسین (ع) و توزیع بین نیازمندان هستند.

محمد محمدی‌قیداری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دریافت نذورات مردم استان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری و برای تامین اقلام معیشتی، بهداشتی، لوازم توانبخشی، کمک‌هزینه ازدواج، سرمایه کار و ودیعه مسکن در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی مددجویان، بهتر است نیکوکاران و خیرین استان که قصد یاری بهزیستی و اهدای نذری در ماه محرم به مراکز معلولان و خانواده‌های نیازمند را دارند، نیات خود را به صورت اقلام خشک و نقدی اهدا کنند، افزود: همه مراکز بهزیستی در استان آماده دریافت نذورات مردم عزادار امام حسین (ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

این مسئول با بیان اینکه در محرم پارسال ۱۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی و غیردولتی جمع آوری شد، تصریح کرد: امسال نیز به مناسبت دهه ولایت و امامت و نیز همزمان با عید غدیر بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی به ارزش بیش از ۴۵۵ میلیون تومان جمع‌آوری و در بین ۲۱۷۹ خانوار توزیع شده‌ است.

محمدی با بیان اینکه خیرین در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را از نظر تحصیلی و معیشتی به عهده بگیرند، ادامه داد: در حال حاضر ۳۵۰ خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری دارند و ۳۷۰ خانواده تحت پوشش را حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران و خیرین پایتخت شور و شعور حسینی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای تحت پوشش قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400052719197
  • خبرنگار : 50295