پاسخگویی ماهانه به افزون بر یک میلیون تماس توسط ۱۱۸ یزد

سامانه ۱۱۸ مخابرات منطقه یزد، ماهیانه پاسخگوی بیش از یک میلیون تماس مشتریان حقیقی و حقوقی از استان و سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته و از طریق ۶۴ اپراتور پاسخگو است.

«محمد جواد حاتمی زاده» مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد سامانه ۱۱۸ را به عنوان یکی از مهمترین سامانه‌های خدماتی در مخابرات خواند و اظهار کرد: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته به تمام  تماس‌های ورودی به سامانه ۱۱۸  پاسخگویی لازم انجام  می‌شود.

وی افزود: مدت زمان انتظار برای مشترکین در صف به طور میانگین ۱۵ ثانیه و وابسته به ترافیک تماس‌های ورودی است.

حاتمی زاده اظهار کرد: بیشترین آمار  تماس از سمت مشترکین، جهت درخواست شماره مشاغل، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های پزشکان است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه ۱۱۸ مخابرات منطقه یزد به صورت جاری و به روز بوده و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی می‌توانند جهت هرگونه تغییر در شماره های ثبت شده خود، از طریق درگاه‌های ارتباطی مخابرات منطقه(نظیر دفاتر پیشخوان دولت ) اقدام کنند.

مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد در خصوص ثبت جدید شماره  مشاغل در سامانه ۱۱۸ نیز بیان کرد: مشترکان می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی در سطح استان جهت احراز هویت یا همزمان با درخواست خط تلفن جدید نسبت به ثبت شماره مشاغل خود در سامانه  ۱۱۸ اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، حاتمی زاده در پایان یادآور شد: با توجه به این که امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم شده است، صاحبان مشاغل و کلیه فعالان حقیقی و حقوقی استان می‌توانند به عنوان یک فرصت ویژه  جهت معرفی کسب و کار خود از سامانه ۱۱۸ استفاده کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400052618630
  • خبرنگار : 50214