به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هافمن، هشتمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان ۱۴۰۰ در حالی برگزار شد که برند هافمن در گروه ساختمانی و در و پنجره به عنوان برترین برند محبوب مردمی برای دو سال متوالی انتخاب و تندیس طلایی جشنواره را دریافت نمود. همانطور که همه متخصصین برند تصدیق می کنند برای یک برند افتخار و اعتباری بیشتر از این نیست که برند محبوب مردمی گردد. این افتخار و اعتبار برای دو سال پیاپی به هافمن رسیده است.
در این جشنواره، که گستردهترین نظرسنجی مردمی انتخاب برندهای محبوب در ایران است، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین افراد، در مکانیزم اجرایی جشنواره به عنوان داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند. شناسایی برندهای محبوب مصرفکنندگان، زمینه اطلاعرسانی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای محبوب را فراهم میکند و باعث میشود مصرفکنندگان در خریدهای بعدی با اطمینان بیشتری به برندهای شناخته شده اعتماد کنند.
در بین اعضای هیاتهای اجرایی و ارکان جشنواره نامهای معتبر و شناختهشدهای نظیر جناب آقای دکتر محمدیان، دبیر علمی جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، و جناب آقای دکتر ناطق، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان دیده میشود. از دیگر ارکان جشنواره میتوان به مهندس مهدی نجف پور رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دکتر علی ملکی رئیس پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، و مهندس هادی اسدی عضو هیأت مدیره شرکت فناوران نواندیش ویژن اشاره کرد.
در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره که در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن در تهران و با حضور بیش از ۶۰ برند منتخب برگزار شد؛ تندیس برند محبوب ملی توسط مدیر تبلیغات و روابط عمومی هافمن به نیابت از مدیرعامل محترم مجموعه هافمن جناب آقای دکتر حمیدیه دریافت شد.
روابط عمومی هافمن به نمایندگی از خانوادهی بزرگ هافمن از تمامی مصرفکنندگانی که با نظر لطف و مساعد خود به این برند معتبر رای دادند و باعث کسب این افتخار بزرگ شدهاند تشکر و از تمامی آنان تقدیر میکند.
امیدواریم با کسب این افتخار و از این پس هم بتوانیم همانند قبل با کیفیت بالای محصولات و خدمات مصرفکنندگان گرامی را راضی و خشنود نگاه داریم.
انتهای رپرتاژ آگهی