بررسی عملکرد کسب و کارها در شبکه های اجتماعی 

طبق گزارش سالانه نوین هاب، اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بین کسب‌وکارهای ایرانی است که ۴۹% از کاربران ایرانی عضو آن هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نوین هاب، همچنین اینستاگرام، تلگرام و فیسبوک به ترتیب محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی بین کسب‌وکارهای ایرانی است. این در حالی است که فیسبوک همچنان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بین کسب‌وکارها در جهان است.
براساس گزارش نوین هاب که بخش اعظمی از آن‌ها را کسب‌وکارها تشکیل می‌دهند، ۵۶% از اکانت‌های متصل شده به نوین هاب مربوط به اینستاگرام و ۱۳.۹% از آن‌ها مربوط به تلگرام است. این در حالی است که دیگر شبکه‌های اجتماعی سهمی کمتر از ۱۰% را به خود اختصاص داده‌اند. 

محبوب‌ترین انواع محتوا در شبکه‌های اجتماعی

استوری با ۵۲.۱% به‌عنوان پرطرفدارترین نوع محتوا بین کسب‌وکارهای ایرانی انتخاب شده‌ است. این در حالی است که پست‌های آلبومی و ویدئویی به ترتیب دومین و سومین محتوای محبوب در بین کسب‌وکارها هستند.
همچنین در این گزارش شما می‌توانید پنج هشتگ‌ و ایموجی پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی دربین کسب‌وکارهای ایرانی را ببینید.
 
پرترافیک‌ترین زمان‌های انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی

یکی از مهم‌ترین آمارهای نوین هاب مربوط به پرترافیک‌ترین زمان‌های انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. طبق گزارش نوین هاب پرترافیک‌ترین روز برای ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی روز شنبه است. همچنین کسب‌وکارها بیشترین پست را بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

نوین هاب کامل‌ترین ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی، گزارش سالانه خود را از نحوه عملکرد کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

دانلود گزارش کامل عملکرد کسب و کارها در شبکه های اجتماعی
 

این گزارش شامل:

-        محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دربین کسب‌ و کارها در ایران و جهان
-        محبوب‌ترین انواع محتوا در شبکه‌های اجتماعی
-        پرفالوورترین اکانت‌های اینستاگرامی در ایران و جهان
-        پرترافیک‌ترین زمان انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی
-        برترین هشتگ‌ها و ایموجی‌های استفاده‌شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی
-        و...

انتهای رپرتاژ آگهی

  • پنجشنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400052115166
  • خبرنگار : 30054