دوری ۲ ساله تکواندوکاران ناشنوا از اردوها و حضور در مسابقات جهانی

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: تکواندوکاران ناشنوا در حالی آبان ماه در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد که ۲ سال از شرکت در اردوها و تورنمنت های برون مرزی دور بودند.

غلامرضا عزیزی در گفت و گو با ایسنا؛ اظهار کرد: مسابقات جهانی تکواندو ناشنوایان در حالی آبان ماه به میزبانی ایران  در کیش برگزار می شود که طی ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری اردوها و مسابقات قهرمانی کشور را نداشتیم و تکواندوکاران ۲ سال از شرکت در تورنمنت های برون مرزی دور بوده اند.

وی گفت: چون به دلیل تشدید بیماری کرونا شرایط برگزاری انتخابی تیم ملی را نداریم، به دنبال آن هستیم تا با هماهنگی فدراسیون ناشنوایان و در صورت گرفتن مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا تکواندوکاران برتر را به اردو دعوت کنیم و با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، ورزشکاران خود را در دو رشته کیوروگی و پومسه دختران و پسران برای شرکت در مسابقات جهانی مشخص کنیم.

وی در ارزیابی از وضعیت تکواندوکاران با توجه به تعطیلی اردوها، افزود: درست است طی ۲ سال گذشته اردوهای تیم ملی تعطیل بوده و اعزام برون مرزی صورت نگرفته است، اما ملی پوشان از طریق فضای مجازی با مربیان خود در ارتباط بودند و تمرینات متوقف نشده است. امیدوارم در فرصت باقیمانده تا شروع مسابقات جهانی زودتر اردوها برگزار شود تا تیم خوبی را در پومسه و کیوروگی آماده کنیم.

عزیزی در پایان تاکید کرد: سال گذشته برای آماده سازی تکواندوکاران ناشنوا برنامه های زیادی پیش بینی شده بود که تحت الشعاع کرونا قرار گرفت و امکان برگزاری برنامه ها را نداشتیم، امسال سعی داریم با حمایت دو فدراسیون ناشنوایان و تکواندو و با برگزاری اردوها به صورت فشرده به نقطه خوبی برسیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400052014547
  • خبرنگار : 90047