مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان عنوان کرد

ثبت برند؛ راهکار معرفی مشاغل خانگی در بازار

مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: ثبت برند برای مشاغل خانگی عاملی است که می‌تواند کسب و کارهای خانگی را به بازارهای فروش معرفی شود.

لیلا اجلی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر مزایای ثبت برند در مشاغل خانگی، اظهار کرد: ثبت برند برای مشاغل خانگی عاملی است که می‌تواند کسب و کارهای خانگی را به بازارهای فروش معرفی و در نتیجه بازار بزرگ‌تری را برای آن‌ها تعریف کند. از دیگر مزایای ثبت برند مشاغل خانگی، جلوگیری از کپی‌برداری محصولات و استفاده از مزایای قانونی از جمله تسهیلات است.

وی افزود: یکی از مهم ترین فوایدی که ثبت برند دارد، این است که باعث ایجاد یک هویت خاص در ذهن مشتریان می‌شود. این هویت موارد مهمی همچون کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فرد تولیدات را با خود به همراه دارد. مجموع همه این موارد در قالب هویت، موجب تربیت خریداران وفاداری می‌شود که فروشگاه‌های مختلف را تنها برای خرید یک برند خاص جست‌وجو می‌کنند و دقیقا این همان موفقیتی است که هر تولیدکننده آرزوی آن را دارد.

این مسئول در رابطه با بازاریابی ادامه داد: برای رسیدن به سود بالا و موفقیت در امور تولید یا توزیع کالا و ارائه خدمات در دنیای امروز، تنها کیفیت مهم نیست. امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که افراد اکثراً خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند که در این شرایط بازاریابی بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان در رابطه با اجرای این طرح در زنجان، تصریح کرد: رشته‌هایی که به عنوان مزیت در استان به آن پرداخته شده، شامل قالی‌بافی، بافنده تابلوفرش، گلیم‌بافی، قلم‌زنی، خیاط لباس، ملیله‌سازی، تولیدات چرمی دست‌دوز، ویرایشگر متون، گیاهان دارویی، مترجم (کتاب و مقاله)، برنامه‌نویس، انیماتور، پرورش‌دهنده گوسفند و بز، پرورش‌دهنده زنبور عسل و ملحفه‌دوز است.

اجلی با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی در راستای آموزش متقاضیان، یادآور شد: وبینار انواع کسب و کار و چرا کسب و کار خانگی، وبینار اصول و تکنیک های کارتیمی، وبینار مدیریت ارتباط با مشتری، وبینار خلاقیت در کسب و کار
وبینار برندینگ، وبینار خلاقیت و ایده یابی در کسب و کار، وبینار الان چه کسب و کاری ایجاد کنیم، وبینار ایده پردازی و حل مساله در هزاره سوم، وبینار ارزیابی محیط کسب و کار، وبینار طرح توجیهی کسب و کار، وبینار بازاریابی چریکی، وبینار ثبت برند شخصی، کارگاه آموزشی مراحل ثبت برند و وبینار شبکه‌سازی، از جمله دوره‌هایی است که برگزار شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400051913697
  • خبرنگار : 50165