مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان عنوان کرد

لزوم تقویت ارتباط رسانه با بخش‌های اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ارتباط با رسانه‌ها و بخش‌های اقتصادی استان باعث جذب سرمایه‌گذاران می‌شود.

محسن عباسی ظهر امروز (۱۹ مردادماه) به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: ارتباط با رسانه‌ها و بخش‌های اقتصادی استان و تقویت این ارتباط سبب می‌شود که سرمایه‌گذاران به راحتی بتوانند با استان و توانمندی‌های آن آشنا شوند که نتیجه آن ورود سرمایه‌گذار به استان است.

وی افزود: رسانه‌ها با مطالبه‌گری می‌توانند مشکلات موجود در جامعه را نمایان کنند و این مهم سبب می‌شود که فعالان بخش اقتصادی به راحتی با رسانه‌ها ارتباط گرفته و استان را محیط امنی برای سرمایه و فعالیت خود بدانند. همچنین برگزاری تورهای صنعتی باعث آشنایی کامل خبرنگاران با واحدهای موفق استان و حتی واحدهای دارای مشکل نیز می‌شود.

این مسئول با اشاره به افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری در روزهای اخیر، ادامه داد: شهرک صنعتی شهید دکتر مجید شهریاری با مساحت ۴۳۷ هکتار و با قابلیت توسعه تا ۱۰۰۰ هکتار بوده که برق آن به میزان ۷ مگاوات و آب به میزان ۴۰ لیتر بر ثانیه تامین شده است.

عباسی تصریح کرد: برای این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و پروژه‌های توزیع گاز، جدول‌گذاری، بازگشایی معابر و زیرسازی آسفالت آن با هزینه‌کرد ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

گفتنی است این شهرک قابلیت استقرار ۵۲۰ واحد صنعتی را در زون‌های هفت‌گانه داشته و تاکنون ۶ قرارداد به میزان ۴۳ هکتار منعقد شده است. صنایع متبوع زون غذایی، سلولزی، شیمیایی، نساجی، فلزی، برق و الکترونیک، صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی می‌توانند در این شهرک مستقر شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400051913695
  • خبرنگار : 50165