برپایی‌ ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های استان بوشهر

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: به زودی ستاد شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان براه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام بهروز بهروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر محدود به قشر و صنف خاصی نیست و تمام همه افراد جامعه در برابر آن مسئول هستند. احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یک تکلیف الهی است و موجب رشد و پیشرفت جامعه می‌شود.

بهروزی تصریح کرد: رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با همکاری نخبگان و صاحب‌نظران ترویج فرهنگ احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی تاکید کرد: به زودی ستاد شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر به ریاست ائمه جامعه راه‌اندازی می‌شود.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر  گفت: این ستاد با برگزاری برنامه‌هایی همچون نشست با مسئولان ارشد استان و تدوین راهکار برای برون رفت از مشکلات و کنترل آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند.

بهروزی اضافه کرد: تشکیل هیات اندیشه‌ورز، رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که در این مسیر از بهترین گزینه‌های علمی در حوزه‌های جامعه‌شناسی و روانشناسی در تدوین و اجرا برنامه‌ها استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با یک رویکردی علمی و دانش‌بنیان و با برگزاری نشست‎‌هایی با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های علمیه سعی در انجام رسالت خود دارد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خاطرنشان کرد: گفتمان‌سازی یکی از برنامه‌های مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این استان است که در راستای این برنامه فضاهای دانشگاهی و حوزوی فعال شده‌اند و تعدادی پایان‌نامه‌ دانشجویی نیز تهیه شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400051913275
  • خبرنگار : 50448