هدیه جهاد دانشگاهی به خبرنگاران اصفهان

جهاد دانشگاهی اصفهان به مناسبت روز خبرنگار، امکان انجام چک‌اپ رایگان را برای خبرنگاران این استان در آزمایشگاه خود فراهم کرده و به‌منظور خرید کتاب و شرکت در دوره‌های آموزشی نیز، تخفیفی را برای آنان در نظر گرفته است.

خبرنگارانی که تمایل دارند در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی اصفهان به‌صورت رایگان چک‌اپ کامل خود را انجام بدهند، می‌توانند تا پنجشنبه ۲۱ مردادماه از ساعت ۶:۴۵ صبح به صورت ناشتا، با در دست داشتن کارت خبرنگاری به این آزمایشگاه واقع در میدان آزادی، بلوار دانشگاه، کوچه شماره هفت مراجعه کنند.

برای استفاده خبرنگاران از تخفیف ۱۵ درصدی خرید کتاب از کتاب‌فروشی اردیبهشت جهاد دانشگاهی اصفهان نیز، تا پایان هفته جاری فرصت هست. این کتاب‌فروشی در میدان آزادی، بلوار دانشگاه، جنب در اصلی دانشگاه اصفهان قرار دارد و از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب آماده خدمت‌رسانی است.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان، برگزارکننده دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلفی نظیر زبان‌های خارجی، نویسندگی خلاق، حسابداری، مدیریت، فن بیان و... است و خبرنگارانی که مایل به استفاده از تخفیف ۱۰ درصدی برای شرکت در این دوره‌ها هستند، تا ۲۱ مردادماه فرصت دارند به شعب این مرکز، در خیابان‌های مرداویج، خواجو، هشت‌بهشت، جابر انصاری و دانشگاه اصفهان مراجعه کنند و یا برای ارتباط تلفنی با مرکز آموزش‌های الکترونیک آن با شماره ۳۶۲۵۴۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400051812641
  • خبرنگار :