وصول جریمه ۳.۷ میلیارد ریالی از قاچاقچی سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از وصول جریمه ۳ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریالی عامل قاچاق نفت گاز خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: با کشف محموله قاچاق نفت گاز توسط مامورین کاشف، پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: پرونده این تخلف در شعبه رسیدگی کننده بررسی و با احراز تخلف، عامل قاچاق به ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت و پرداخت سه میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال جریمه محکوم و با پیگیری شعبه صادر کننده حکم، جریمه نقدی وصول و پرونده مختومه شد.

جریمه ۵.۴ میلیارد ریالی یک کشتارگاه مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نیز از جریمه ۵ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریالی یک کشتارگاه مرغ به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد.

قهرمان شاهی در این رابطه گفت: بر اساس گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت یک کشتارگاه صنعت مرغ که اقدام به عرضه خارج از شبکه ۱۱ هزار و ۲۷۰ کیلوگرم گوشت مرغ کرده، به تعزیرات حکومتی معرفی و پرونده در شعبه اول تعزیرات حکومتی مطرح و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: شعبه مذکور با توجه به اینکه فروش و یا جابجایی گوشت مرغ بدون مجوز و خارج از شبکه‌های تعیین شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی ممنوع بوده و علاوه بر اخلال در سیستم توزیع باعث کمبود، بحران و افزایش قیمت و نارضایتی‌های عمومی و مصرف کنندگان می‌شو، بنابراین با استناد به مواد قانونی، این کشتارگاه را به پرداخت ۵ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400051711932
  • خبرنگار : 71594