سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری خبر داد

گره گشایی از حدود ۱۱ هزار مشکل مشهدی‌ها در تیر ماه ۱۴۰۰

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: تیر ماه سال جاری ۸۶ درصد از درخواست‌های مردمی ثبت و بیش از ۱۱ هزار مشکل شهری و شهروندی توسط این مرکز حل و گره‌گشایی شد.

کاظم پورکویر در این خصوص اظهار کرد: در تیرماه سال جاری، حدود ۶۲ هزار ارتباط از طریق درگاه های ده‌گانه، با مرکز ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد بیش از ۴۵ هزار مورد به تماس ورودی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تماس ۴۵ هزار و ۶۲۸ شهروند و زائر با مرکز ۱۳۷، افزود: بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی توسط کارشناسان ۱۳۷ در لحظه تماس پاسخگویی و رفع مشکل شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری کارشناسان مرکز ۱۳۷ در بخش‌های مختلف، بیش از ۹۷ درصد از درخواست‌های شهروندان طی ۷۲ ساعت اولیه پاسخگویی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت معابر، رفع سد معبر و مرمت و روکش آسفالت معابر، مه‌مترین و پرتکرارترین درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی تیر ماه ۱۴۰۰ بوده است.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400051611154
  • خبرنگار :