رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محصول دوراندیشی امام خمینی(ره) است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت:این نهاد مردمی و مولود انقلاب اسلامی در طول سالهای سپری شده از عمر خود همواره عملکردی درخشان در راستای اجرای رسالت خود داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی پور»  در سالروز چهل و یکمین سالروز این نهاد به فرمان امام راحل ، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  این شورا برخاسته از آرمان های والای انقلاب اسلامی بوده که امروز از جایگاه ویژه و ارزنده‌ای در جامعه و نظام اسلامی برخوردار است.

وی ادامه داد: این نهاد مردمی مولود انقلاب اسلامی بوده که با پشتوانه مردمی و با حرکت صحیح در مسیر اهداف نظام و منویات راهگشای مقام معظم رهبری در طول سالهای سپری شده از عمر خود همواره عملکردی درخشان در راستای اجرای رسالت خود داشته است .

چراغی‌پور با بیان اینکه برگزاری باشکوه ایام الله و مناسبت های انقلابی نقش مهمی در ترویج بیش از پیش فرهنگ انقلابی‌گری و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی دارد افزود: امروز نسل نوپا و بالنده جامعه نیازمند کسب معرفت و آگاهی نسبت به روند رو به رشد نهضت عظیم انقلاب اسلامی بوده و در این راستا نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در طول چهل و دو سال سپری شده از حیات پربرکت این نهضت الهی از تمام امکانات برای تخریب و تضعیف انقلاب بهره برداری کرده و سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی به ویژه در عرصه رسانه و تبلیغات مسموم در دستور کار قرار داده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: بر این اساس ضرورت تبیین و تشریح شفاف و باورمندانه اهداف و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی می‌تواند تبلیغات و تلاش‌های مذبوحانه دشمنان و مخالفان را بی‌اثر کند.

وی در پایان با گرامیداشت ١٢ مردادماه چهل و یکمین سالروز تأسیس نهاد مردمی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام عظیم الشأن (ره) در سال ۵٩ گفت : این نهاد در استان ولایت مدار و مرزدار ایلام نیز همواره سعی در حرکت صحیح و متعهدانه در راستای تحقق اهداف و رسالت خطیر خود داشته است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400051208066
  • خبرنگار :