مسعود علیاری در گفتوگو با خبرنگار ایسنا و ایرنا، در رابطه با غیرحضوری کردن خدمات مورد نیاز مردم، اظهار کرد: سازمان تامیناجتماعی در پی غیرحضوری کردن خدمات مورد نیاز به مردم بوده و به استانداردسازی فضاهای مورد نیاز خود توجه ویژهای دارد.
وی با بیان اینکه سازمان تامیناجتماعی در طرح ۳۰۷۰ تعداد ۳۰ خدمت را به صورت غیرحضوری به بیمهشدگان تامیناجتماعی ارائه میکند، افزود: طرح ۳۰۷۰ تامیناجتماعی برای کاهش مراجعه حضوری و ارائه خدمات بهتر اجرا شده است.
این مسئول از کاهش ۹۰ درصدی مراجعه بیمهشدگان تامیناجتماعی زنجانی به مراکز خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در دورافتادهترین مناطق استان زنجان مانند طارم و دندی، شعباتی با هدف ارائه خدمات به مراجعهکنندگان ایجاد شده است.
مدیرکل تامیناجتماعی استان با بیان اینکه ادارهکل تامیناجتماعی استان زنجان متولی و راهبری اجرای ۸ خدمت غیرحضوری در طرح ۳۰۷۰ را بر عهده داشت، گفت: ادارهکل تامیناجتماعی استان زنجان در زمینه خدمات غیرحضوری رتبه اول کشوری را دارا بوده و اکنون بیمهشدگان و مستمریبگیران زنجانی به صورت غیرحضوری خدمات مورد نیاز خود را دریافت میکنند.
علیاری با اشاره به عملکرد خوب و کسب موفقیتهای ادارهکل تامیناجتماعی استان زنجان، اظهار کرد: این ادارهکل در بین ۳۳ استان طی پنج سال متوالی رتبه اول را کسب کرده است.
وی از راهاندازی و احداث ساختمان شعبه ۲ تامیناجتماعی در یکی از مناطق محروم استان زنجان خبر داد و افزود: اکثر مراجعین شعبه ۲ و بخشی از شعبه یک تامیناجتماعی زنجان در منطقه غرب ساکن هستند، به همین دلیل دیگر برای انجام خدمات مورد نیاز خود نیازی به تردد در مرکز شهر ندارند.
این مسئول با بیان اینکه پروژه ساخت ساختمان شعبه شماره ۲ تامیناجتماعی در شهر زنجان در سال ۹۶ به پیمانکار تحویل داده شده بود و اکنون به بهرهبرداری رسیده است، تصریح کرد: با اتمام نمای ساختمان این شعبه طی ۱۰ روز آتی آماده ارائه خدمت به بیمهشدگان تامیناجتماعی است.
مدیرکل تامیناجتماعی استان، خاطرنشان کرد: احداث ساختمان شعبه ۲ تامیناجتماعی در شهر زنجان یکی از بهترین پروژههای تامیناجتماعی در سطح کشور است.
انتهای پیام