معرفی انواع شیرآلات

سرویس بهداشتی و حمام جزء قسمت های اصلی یک خانه به شمار می روند و ضرورت ایجاد یک دکوراسیون چشم نواز به اندازه دکوربندی آشپزخانه یا اتاق پذیرایی حائز اهمیت می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت ژیمان، شیرآلات خارجی یک ظاهر متفاوت و فوق لاکچری به سرویس بهداشتی و حمام شما می بخشند.

انواع شیرآلات خارجی

· شیرآلات توکار

· شیرآلات روکار

با توجه به تعدد سبک های دکوراسیون داخلی، شیرآلات خارجی در دو مدل مدرن و کلاسیک تولید شده اند تا طراح بتواند آن ها را براساس نوع سبک به کار رفته در دیزاین حمام و سرویس بهداشتی انتخاب نماید.

شیرآلات خارجی روکار

شیرآلات خارجی روکار در دو نوع ساده و هوشمند عرضه می گردند.

شیرآلات ساده روکار

در تصویر زیر نوآوری، خلاقیت و زیبایی شیرآلات روکار ژیمان ، به خوبی حس خاص بودن دیزاین را به شما منتقل می کند.

شیرآلات هوشمند روکار

اساس کار شیرآلات هوشمند بر پایه ارسال و دریافت سیگنال نور مادون قرمز است. بدین صورت که در زمان استفاده از این شیرآلات، باید دست در معرض دید سنسورهای مادون قرمز قرار گیرد تا شیر آب شروع به کار کند. پس از جاری شدن آب، بر طبق زمانبندی معین، بدون تماس دست، جریان آب قطع خواهد شد. به همین علت استفاده از شیرآلات هوشمند موجب صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد و یک گزینه مناسب برای ادارات، هتل ها، بیمارستان ها و مکان های عمومی جهت رعایت موارد بهداشتی می باشد.

شیرآلات خارجی توکار

یک حمام یا سرویس بهداشتی خوش ساخت، نیازمند استفاده از تجهیزات بهداشتی مدرن و زیبا می باشد.
تغییر دکوراسیون یا بازسازی این بخش های خانه براساس معیارهای روز و ترندهای سال، تنها با تغییر تحول آنچنانی میسر است.
شیرآلات توکار تغییرات ویژه ای را به فضای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی خواهد بخشید. در حال حاضر سازندگان واحدهای آپارتمانی لوکس، جدیدترین معماری داخلی سال 2021 را در استفاده از شیرآلات توکار می دانند که لبخند رضایت را به هنگام استفاده از آن بر لبان مشتریان خواهد آورد.

شیرآلاتی که اجزای داخلی آن نظیر مغزی، کارتریج، دایورتر و … در درون دیوار نصب می شوند و تنها بخش های مورد نیاز همچون دسته شیرآلات و قاب رویی در بیرون از دیوار قابل رویت هستند را شیرآلات توکار می نامند.

نصب شیرآلات توکار نسبت به نوع روکار کاملاً متفاوت است، به همین دلیل برای نصب آن حتماً از یک نیروی متخصص کمک بگیرید.

مزایای استفاده از شیرآلات توکار

· اشغال نمودن حداقل فضا

· زیبا و چشم گیر با طراحی مدرن

· کیفیت بالا و طول عمر زیاد

· حداقل صدای ممکن

· ریزش آب نرم و مطبوع

· مقاومت بیشتر در برابر پوسیدگی نسبت به نوع روکار (علت قرار گرفتن در داخل دیوار به عنوان یک لایه محافظ است)

· کاهش در مصرف آب به دلیل نوع ساخت آن ها

· نظافت آسان

یکی از ابتکارات سازندگان شیرآلات توکار ، هماهنگ سازی آن با سایر اجزا می باشد. نتیجه ایجاد چنین هارمونی، یک دکوراسیون منظم ، متقارن و زیبا می باشد که هر بیننده ای از دیدن آن ها سیر نخواهد شد.

اگر برای دیزاین منزل خود از لوازم لوکس و در عین حال ساده استفاده می کنید و به دنبال شلوغ کردن فضا با چیدمان فشرده نیستید، شما به احتمال زیاد عاشق سبک مینیمال هستید!
شیرآلات خارجی توکار با جلوه متمایز و خاصی که به محیط آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی شما می بخشند ، یک دکوراسیون آرامش بخش و زیبا را به ارمغان می آورند.

جنس شیرآلات

شیرآلات از آلیاژ برنج یا سرب خشک ساخته می شوند. در سال های اخیر مشکلاتی که سرب خشک برای بدن انسان به وجود می آورد از سوی سازمان بهداشت جهانی مطرح گردید. از این رو استفاده از این ماده در ساخت شیرآلات ممنوع شد. هرچند هنوز هم کارخانه های نامعتبر برای کاهش هزینه های خود از این ماده استفاده می نمایند.

با خرید شیرآلات ایتالیایی خیالتان از بابت چنین مسائلی آسوده خواهد بود، زیرا این نوع شیرآلات لوکس خارجی با بهره گیری از علم روز دنیا ، آلیاژ برنج باکیفیت را جایگزین ماده سرب نموده اند.

ویژگی های آلیاژ برنج

· سمی نیست و هیچگونه تغییری در کیفیت، طعم و بوی آب آشامیدنی ایجاد نمی کند.

· منجر به رشد باکتری ها نشده و سلامت انسان را به خطر نمی اندازد.

· هیچگونه خوردگی نسبت به سایر قطعات به کار رفته ندارند.

ویژگی های روکش شیرآلات خارجی

· مقاومت بالایی در برابر خوردگی و یا پوسیدگی دارند.

· ظاهر درخشان و زیبا

· در برابر هرگونه مواد شیمیایی و شوینده قوی مقاوم هستند.

· به راحتی تمیز می شوند.

· به وسیله قطرات آب بر جای مانده روی شیرآلات کدر نشده و شفاف می مانند.

· نوع مسی و برنزی به دلیل رنگ متفاوتی که از نوع استیل دارند ، نوستالژیک به نظر رسیده و برای سبک های کلاسیک کاملاً مناسب هستند.

خرید با کیفیت شما از بروز مشکلات بعدی جلوگیری خواهد نمود!

کیفیت مغزی شیرآلات توکار اهمیت زیادی دارد. کیفیت پایین مغزی در این نوع شیرآلات، احتمال ایجاد نشتی و هزینه‌های تعمیر بسیار بالایی را به همراه دارد؛ بنابراین در هنگام خرید شیرآلات توکار، توجه ویژه‌ای به کیفیت مغزی داشته باشید.

شرکت ژیمان با بهره گیری از کادر حرفه ای و مجرب خود و با استفاده از تجربه چندین ساله فعالیت در زمینه واردات محصولات لوکس خارجی ، مدل های مختلف شیرآلات مدرن ایتالیایی با رنگ بندی خاص را برای هموطنان عزیزمان عرضه می دارد. ظرافت و زیبایی در کلیه محصولات مدرن و کلاسیک این شرکت قابل مشاهده است.

با شیرآلات ایتالیایی ژیمان ، فضایی تحسین برانگیز خواهید ساخت که متمایز از سایر فضاها خواهد بود!

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400051006741
  • خبرنگار : 30054