کلنگ زنی پروژه های اصلاح و توسعه شبکه توزیع و آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آئین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه انجام شد.

اسفندیار برخه در این آیین با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی به اهمیت و تاثیر اجرای این پروژه در رفع مشکلات آب شرب شهر لیکک و روستاهای حومه گفت: عملیات اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شروع شده است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۰ هزار نفر از مزایای این پروژه حیاتی که در مدت ۸ ماه اجرا خواهد شد بهره مند خواهند گردید که می توان از آن بعنوان یکی از پروژه های مهم و تاثیر گذار در زندگی جامعه هدف که ساکنین شهر لیکک و روستاهای حومه می باشد نام برد.


برخه عنوان کرد: اجرای این پروژه احداث یک باب مخزن  ذخیره آب و ایستگاه پیشرفته پمپاژ آب را نیز در بر می گیرد.


وی با بیان اینکه پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب بخشی از شهر لیکک از محل اعتبارات استانی، نفت و محرومیت زدائی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال و به جهت بهره مندی ۷۵۰ نفر نیز همزمان کلنگ زنی شد اظهار کرد: تلاش خواهد شد که این پروژه ها به صورت  کیفی و با رعایت نکات فنی و در موعد مقرر اجرا و به بهره برداری برسد.


همچنین کیامرث حاجی زاده با اشاره به اینکه در سطح استان پروژه های بزرگی در حوزه آبرسانی و تامین آب شرب در حال اجراست گفت: با تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفتن پروژه های آبی، تحول بزرگی در سطح استان و زندگی روستائیان و ساکنین شهرها انجام خواهد شد و بخش عظیمی از مشکلات مردم نیز با اجرای این پروژه ها برطرف خواهد گردید.


به گزارش ایسنا،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی می بایست تلاش خود را در راستای مرتفع نمودن مشکلات و خدمات رسانی به مردم در عرصه گسترده و بیش از پیش به منصه ظهور بگذارند تا حلاوت و ثمرات تلاش آنان در جامعه، توسط مردم لمس و مشاهده گردد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۹ تیر ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400042921635
  • خبرنگار : 50224