در پی افزایش مبتلایان به کرونا؛

شرق استان کرمان 4 روز تعطیل شد

فرماندار بم گفت: تمامی ادارات و اصناف شهرستان های ریگان، فهرج، نرماشیر و بم از فردا ۲۹ تیرماه به مدت چهار روز تعطیل است.

"هادی شهسوارپور" امروز ۲۸ تیرماه در جلسه اضطراری ستاد کرونای شرق استان کرمان اظهار کرد: طبق هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های شرقی، این چهار شهرستان از روز سه شنبه ۲۹ تیرماه به مدت چهار روز شرق استان کرمان تعطیل شد.

وی افزود: ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی، بانک‌ها و اصناف شرق استان مشمول این تعطیلی هستند.

شهسوارپور تاکید کرد: نهادهای خدمات رسان و واحدهای نظامی و انتظامی با ۵۰ درصد خدمات خود را ارائه خواهند داد.

فرماندار بم اظهار کرد: محدودیت‌های تردد کرونا در سطح شهرها دایر بوده و در صورت مشاهده خودرو از ساعت ۲۲ تا ۳ نیمه شب، بلافاصله جریمه خواهند شد.

وی از بسته شدن ورودی منطقه گردشگری دهبکری خبر داد و افزود: طبق هماهنگی با فرمانداری جیرفت خروجی این شهرستان به سمت دهبکری بسته شده و از سمت بم نیز هیچ خودرویی حق ورود به دهبکری را ندارد و این محدودیت شامل افرادی که در این بخش صاحب ملک هستند نیز می‌شود.

شهسوارپور می‌گوید هر خودرویی که قصد ورود به دهبکری را داشته باشد، جریمه و برگردانده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت های خودروسازی بم از روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه جاری تعطیل می شوند، گفت: هماهنگی لازم با بهداشت، صنعت معدن، اصناف، نیروی انتظامی و بسیج در خصوص نظارت و اجرای این محدودیت ها به عمل آمده است.

فرماندار بم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خسارات طوفان و بارش شدید باران اخیر افزود: بارش شدید و طوفان به سیستم برق شهرستان بم خسارت زیادی وارد کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تنش آبی در کل کشور وجود دارد و بم مستثنا از این موضوع نیست و لازم است مردم مدیریت مصرف داشته باشند.


شهسوارپور گفت: خشکسالی باعث شده که اکثر روستاهای ما با کمبود منابع آبی  مواجه شوند و برای تامین آب با همکاری سپاه استان می توانیم با آبیاری سیار به کمک آنها بشتابیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400042820599
  • خبرنگار : 50187