ایران استنلس مطمئن و کاربردی

لوله استیل صنایع غذایی ، از وسایل پرکاربرد و قابل استفاده در صنایع مختلفی همچون صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی است. در حالت کلی این نوع لوله ها در صنایع که از خورندگی بسیار بالایی برخوردار هستند پرکاربرد و قابل استفاده هستند. جالب است بدانید که لوله های صنایع شیری در دو شکل بدون درز و درزدار تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین با توجه به کاربرد این نوع لوله ها در صنایع مختلف به صورت آلیاژهای ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید خواهند شد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت ایران استنلس، این شرکت سازنده، تولیدکننده انواع اتصالات صنایع غذایی و صنایع شیر ، گریدهای استیل 304 و 316 در سایزهای متنوع ( 25 – 38 – 51 – 63 – 76 – 102 ) می‌باشد، لطفا جهت اطلاع از قیمتها و مشخصات به سایت فروشگاهی www.iranstainless.com مراجعه بفرمایید.

زانو جوشی استیل

زانو جوشی استیل یا زانویی لب جوش استیل، زانویی فولادی است که توسط پرس سرد ایجاد می شود. شکل اتصال آن به طور جوش مستقیم به لوله است. زانویی لب جوش به طور عمده برای سیالات با فشار و دمای بالاتر نسبت به انواع دیگر اتصال مورد استفاده قرار می گیرد.

زانویی لوله ای استیل

زانویی لوله ای استیل، بخش مهمی در یک سیستم لوله کشی برای تغییر جهت جریان سیال است. زانویی برای اتصال دو لوله با همان قطر اسمی می‌باشد. زانو جوشی استیل می تواند از زاویه جهت، نوع اتصال، طول و شعاع،  مواد متغیر باشد. همانطور که می دانیم، با توجه به مسیر مایع خطوط لوله، زانویی را می توان به درجه های مختلف تقسیم کرد، مانند 45 درجه، 90 درجه، 180 درجه، که شایع ترین درجه است. همچنین برای برخی از خطوط لوله ویژه 60 درجه و 120 درجه وجود دارد.

شعاع زانو استیل

شعاع زانویی به معنای زاویه خمشی است. که آن را زانویی کوتاه یا SR نامیده و بطور معمول برای خطوط با فشار کم استفاده می‌شود. اگر شعاع بزرگتر از قطر لوله  R ≥ 1.5 باشد،  زانویی بلند شعاعی (LR  Elbow  ) می نامیم و معمولا برای خطوط فشار و جریان بالا استفاده می شود.

سازنده و تولید کننده:  زانو جوشی صنایع شیر و غذایی

لوله و اتصالات استنلس استیل، در صنعت شیر ، فرآورده‌های های لبنی، مواد غذایی، صنایع دارویی و شیمیایی بسیار پر کاربرد و از نیاز های خط تولید می باشد. اتصالات و لوله های صنایع شیری یا غذایی به دلیل بهداشتی بودن اجازه ی ایجاد آلودگی را در مواد غذایی را به دلیل ضد زنگ بودن را نمی دهد و به مقدار لازم پولیش کاری و براق شده و مانع از گونه رسوب و چسبندگی می شود. این استیل ها در گروه استیل های آستنیتی سری 300 قرار دارد و در گرید های 304 و 316 عرضه می شود. این اتصالات و لوله ها بیشتر در سایز های 25-38-51-63-76-102 میلیمتر در بازار عرضه و استفاده می شود .کلمپ، شیرکلاجدار، شیرپروانه ای، مهره ماسوره، شیر یکطرفه، درب مخزن، تبدیل، زانویی، سه راهی و غیره از اتصالات صنایع غذایی می‌باشد.

شناخت و بررسی موارد مصرف لوله استیل صنایع غذایی

لوله استیل صنایع شیر امروزه جهت مصارف گوناگونی مورد استفاده متقاضیان قرار می گیرد. از موارد مصرف این لوله پرکاربرد و قابل استفاده می توان به موارد مصرف آن در سیستم های کارخانه جات شیر و لبنیات، نوشیدنی اشاره نمود. همچنین از لوله استیل صنایع شیری در سیستم های انتقال مواد غذایی و سیالات نیز استفاده می شود. یکی دیگر از موارد مصرف این نوع لوله ها استفاده در سیستم های تولید دارو و سیستم های تولید مواد غذایی و نگهداری مواد غذایی می باشد که در این زمینه بسیار پرکاربرد است. استفاده در سیستم های پکیج های تقطیر و مخازن آب از دیگر موارد مصرف لوله استیل صنایع غذایی بوده که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سازنده و تولید کننده : زانو جوشی استیل

اتصالات استیل صنایع شیر ، از متریال استنلس استیل 316 -304  تولید می‌شود . و در محیط هایی استفاده می‌کنیم که اکسیداسیون های مقطعی و طولانی مدت داریم که موجب زنگ زدگی و خوردگی می‌شود. در این بین استنلس استیل میتواند در برابر این اکسایش ها کاملا مقاوم باشد . لوله صنایع غذایی را از آن رو از جنس استیل انتخاب می کنند که هم در شرایط مرطوب تغییر شکل ندهد و دچار زنگ زدگی نشود و هم این که جنس آن به مواد اولیه تولیدات آسیب نمی رساند . اتصالات استیل که برای صنایع شیر انتخاب می کنید، میبایست ضمن داشتن براقیت و پولیش مناسب، باعث عدم ایجاد آلودگی و مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ زندگی باشد . و دارای پوشش نیکل و کروم با مقاومت در برابر شست و شوی اسیدی است. در واقع این نوع خصوصیت در مقاومت لوله ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. اگر اتصالات زانو فاقد این قابلیت باشند کارایی لازم جهت استفاده در صنایع غذایی را نخواهند داشت .

www.iranstainless.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۲۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400042618802
  • خبرنگار : 30054