چه افرادی باید سایت داشته باشند؟

در عصر ارتباطات و دیجیتال و سرعت، همه برای انجام پیچیده‌ترین کارها تا پیش پا افتاده‌ترینشان به دنبال آسان‌ترین راه هستند. اما دیگر زمان آن گذشته است که کوچه به کوچه دنبال فروشگاهی بگردیم. حالا دیگر هر کسی که برای حل مشکلی یا تامین نیازی قدم به خیابان می‌گذارد از قبل می‌داند به کجا باید مراجعه کند و این به خاطر وجود اینترنت است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویترین، ردپای کسب‌وکارها و متخصصان در فضای اینترنت چه کوچک و چه بزرگ باشند می‌تواند در دیده شدن آن‌ها بسیار موثر باشد. این رد پا را می‌توان با راه‌اندازی یک وب‌سایت از خود بر جای گذاشت.

شرکت‌ها، مشاغل خدماتی و صنایع

امروزه سایت‌های زیادی به معرفی شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که خدمات گوناگون خانگی و صنعتی ارائه می‌دهند پرداخته‌اند. اما یک اشکال اساسی در این نوع سایت‌ها وجود دارد: ایجاد تمایز بین شما و رقبای شما خیلی سخت است و معمولا هم باید قیمت کار خود را کاهش دهید تا دیده شوید. مشتری برای دریافت خدمت مورد نیاز خود، بین چندین گزینه انتخاب می‌کند و در اکثر مواقع گزینه‌ای با قیمت پایین‌تر انتخاب می‌شود. این اتفاق برای برندهای تخصصی که خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کنند اصلا خوشایند نیست. ساده‌ترین راه‌حل، طراحی سایت شرکتی مخصوص شماست که به برندسازی و اعتباربخشی به شرکت شما کمک کند. نتیجه گرفتن از این روش کمی طول می‌کشد اما تجربه نشان داده که قطعا ارزشش را دارد!

پزشکان

اگر جزو این گروه هستید شاید نداشتن سایت را این‌طور توجیه کنید که در سایت‌های مختلف معرفی خدمات درمانی و نوبت‌دهی ثبت‌نام کرده‌اید و دیگر نیازی به داشتن سایت ندارید. درست است که با ثبت‌نام در این‌گونه سایت‌ها دیگران شما را راحت پیدا می‌کنند. اما امروزه مردم به سلامت خود بیشتر اهمیت می‌دهند و قبل از گرفتن نوبت دوست دارند بیشتر دربارهٔ پزشکی که قرار است آن‌ها را درمان کند بدانند.

با داشتن سایت می‌توانید هم اطلاعات بیماران را دربارهٔ بیماریشان افزایش دهید و هم به معرفی خدمات خود بپردازید. چیزی که بین پزشکان، مخصوصا دندان‌پزشکان محبوب شده، انتشار ویدئوهای خودتان هنگام انجام مراحل درمانی است. بارگذاری ویدئو در سایت به دیده‌شدن بیشتر شما توسط موتورهای جست‌وجو هم کمک می‌کند.

مشاورهای املاک

اگر شما هم اطلاعات ملک‌های خود را فقط در سایت‌های درج آگهی ثبت کرده‌اید باید تلاش کنید و برای برند شخصی خودتان هم وقت بگذارید. سازنده‌های زیادی هستند که با نام برندشان شناخته می‌شوند (و بعضی‌ها نام خودشان را روی هر ساختمانی که می‌سازند می‌گذارند!) این برندسازی برای مشاورین املاک هم در حال پا گرفتن است. طراحی سایت حرفه‌ای برای شما امکان برندسازی، معرفی ملک‌های شاخص و ارتباط گرفتن با مشتری‌های ویژه را  مهیا می‌کند.

رستوران‌ها

شاید بپرسید با وجود اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا چرا یک رستوران باید به‌ فکر سایت اختصاصی باشد؟ جواب‌های متفاوتی می‌توان به این پرسش داد اما قطعا اولین پاسخ این است که رستورانی که سایت خودش را دارد هیچ کمیسیونی بابت فروش خود پرداخت نمی‌کند. از طرف دیگر وقتی شما با برند خودتان کار کنید و وابستگی خاصی به اپلیکیشن‌های واسطه نداشته باشید، نام برندتان را بهتر در ذهن مشتریان خود قرار می‌دهید. مزیت‌های مختلف دیگری برای طراحی سایت فروشگاهی با ویترین می‌توان نام برد مثل: گزارش‌های دقیق فروش روزانه، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی، تجربهٔ کاربری خوب برای مشتری و وب‌اپلیکیشن اختصاصی.

افراد جویای کار

بله! حتی اگر هنوز شغلی ندارید و تازه به دنبال پیدا کردن آن هستید هم می‌توانید از یک وب‌سایت بهره بگیرید. طراحی سایت شخصی با ویترین به شما کمک می‌کند رزومهٔ خودتان را آنلاین کنید و در آن دربارهٔ مهارت‌ها و علاقه‌مندی‌های خود بنویسید. داشتن سایت شخصی چه تفاوتی با استفاده از سایت‌های کاریابی دارد؟ اینکه در حالت دوم شما مثل قطره‌ای از دریا خواهید بود اما با سایت شخصی، تمایز خودتان را به رخ می‌کشید و همین تمایز است که در انتخاب کارفرما تأثیر دارد!

سخن آخر

داشتن وب‌سایت این روزها کار دشواری نیست. هر کسب‌وکاری برای افزایش مشتری و هر متخصصی برای معرفی توانایی‌های خود می‌تواند به کمک ویترین سایتی حرفه‌ای بسازد، بدون اینکه نیاز به دانش فنی برنامه‌نویسی داشته باشد یا نگران پشتیبانی آن باشد. شما می‌توانید با مراجعه به vitrin.site با تیم ویترین در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • پنجشنبه/ ۲۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400042417592
  • خبرنگار : 30054