به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی 23 تیرماه در این همایش گفت: برگزاری این چنین همایش هایی می تواند اثرگذاری اجتماعی داشته باشد.
عزیز حبیبی اضافه کرد: هیچ نهادی جز مدرسه نمی تواند اندیشه و دیدگاه را در دانش آموزان پرورش داده و آنها را برای آینده آماده کند.
وی با بیان اینکه مدرسه آرمانی در گام دوم انقلاب اسلامی باید از هر نظر استاندارد باشد، اضافه کرد: باید برای فرزندانمان مدرسه در خور توجهی داشته باشیم تا بتوانیم برای آینده شهروندان مناسب و دارای احساس مسئولیت اجتماعی تربیت کنیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این چنین همایش هایی در تصمیم گیری سیاستگذاران حوزه آموزش و پرورش تاثیرگذار باشد.
رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دومین همایش ملی مدرسه آینده هم گفت: آموزش و پرورش و دانشکده علوم تربیتی باید بیش از پیش به هم نزدیک باشند و همه کارهای پژوهشی در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش باشد که اگر دانشگاه در این راستا حرکت کند در حقیقت به دانشگاه نسل چهارم تبدیل شده است.
محمد نریمانی اضافه کرد: اگر مدارس بتوانند دانش آموزان را تربیت دینی داده و سواد اخلاقی آنها را ارتقا دهند تا بتوانند راه را از چاه تمییز کنند، آن وقت توانسته است به اهداف مهم خود برسد.
وی با بیان اینکه 628 مقاله در دومین همایش ملی مدرسه آینده ارسال شده بود، تصریح کرد: تعداد مقالات ارسالی به این همایش نسبت به دوره قبل حدود 2 برابر شده است و به دلیل استقبال پژوهشگران کشور دو بار زمان برگزاری همایش را تمدید کردیم.
رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دومین همایش ملی مدرسه آینده افزود: این همایش باید بتواند چالش های مدارس را پیش بینی کرده و برای این چالش ها، راهکارهای علمی و عملیاتی ارائه دهد.
انتهای پیام