جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد

دستبرد به یکی از بانک های شهرستان "قائم شهر"

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از وقوع سرقت بانک در شهرستان "قائم شهر" شب گذشته خبر داد و گفت: با تشکیل تیم ویژه از کاآگاهان پلیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سید موسی حسینی بیان کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۹ تیرماه مبنی بر سرقت از بانکی در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با اعلام این خبر، سریعاً کمیسیون ویژه عملیات در شهرستان "قائم شهر" تشکیل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم با هدایت و فرماندهی جانشین استان به محل وقوع سرقت اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر بررسی های اولیه سارق یا سارقان پس از تخریب دوربین های مدار بسته، قطع برق و تخریب دیوار پشت ساختمان، وارد بانک شده و اقدام به سرقت وجه نقد کردند.
 حسینی با اشاره به اینکه میزان سرقت از سوی کارشناسان بانک در دست بررسی است، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کماکان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با همکاری دیگر عوامل انتظامی با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت ها، نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400041913436
  • خبرنگار :