معاون استانداری کرمانشاه:

دولت تدبیروامید تریبونی برای بیان خدماتش ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات دولت تدبیر و امید این است که بلندگو و تریبونی برای بیان خدمات خود ندارد.

حسین خوش اقبال امروز(16 تیر) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در استانداری کرمانشاه، با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: باید خدمات دولت و کارهای انجام شده و همچنین شرایط سخت کشور بازگو شود، تا مردم بدانند دولت در چه شرایطی کار کرده و چه خدماتی را ارائه کرده است.

 خوش اقبال با تاکید بر اینکه دولت در سخت ترین شرایط تحریمی کشور را اداره کرد، تصریح کرد: یکی از مشکلات دولت آقای روحانی این بود که بلندگو و تریبونی برای بیان خدمات خود نداشت، لذا بخش زیادی از خدمات انجام شده به گوش مردم نرسیده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: برای ایجاد روحیه امید و امیدواری در مردم، باید خدمات دولت و نظام به گوش مردم برسد.

 وی در ادامه اشاره ای هم به نیمه تمام ماندن روند ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه داشت و گفت: ساخت این کتابخانه از نیازهای کرمانشاه است، لذا باید هر طور شده ساخت آن به اتمام برسد.

 خوش اقبال سپس خواستار برپایی نشستی با حضور دستگاه های مسئول برای اختصاص بودجه در سال جاری برای ادامه روند ساخت این کتابخانه به عنوان یکی از نیازهای شهر کرمانشاه شد و گفت: باید ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تخصیص اعتبار به این پروژه  برگزار شود.


انتهای پیام
 

  • چهارشنبه/ ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400041611590
  • خبرنگار : 50180