اداره بازرگانی ایسنا این مطلب را به جهت راهنمایی کسب و کارها جهت حضور موفق در فضای رقابتی دیجیتال تهیه کرده است.
به گزارش ایسنا، پیش از ظهور اینترنت ما برای خرید محصولات یا خدمات مورد نظرمان باید شال و کلاه میکردیم و بعد از ساعتها گشت زدن در بازار محصول مورد نظر خود را پیدا میکردیم بدون اینکه چندان نسبت به کیفیت خرید خود مطمئن باشیم، اما امروزه با ظهور فروشگاههای اینترنتی این فرایند سریعتر و آسانتر انجام میگیرد، همچنین با شیوع ویروس کرونا این شیوه خرید رواج بیشتری نیز پیدا کرده است. بنابراین، فروشگاههای اینترنتی در رقابتی هستند تا خود را به مخاطبان بشناسانند و چه راهی بهتر از یک رپرتاژآگهی باکیفیت؟
رپرتاژ آگهی، عامل معرفی گوگل
برای اینکه کسب و کار خود را به مخاطبان بشناسانیم، ابتدا باید آن را به گوگل معرفی کنیم را که مخاطبان نیاز خود را در گوگل جستجو میکنند. راه معرفی خود به گوگل و جلب اعتماد این موتور جستجو ارایه یک رپرتاژآگهی است.
هر رپرتاژآگهی اما موفق نیست، بلکه یک رپرتاژآگهی خوب باید از اصول خاصی مانند سئو و کلمات کلیدی پیروی کند که کار کارشناسان متبحر است. پس پیشنهاد میشود برای بالابردن کسب و کار خود در گوگل تز این کارشناسان کمک بگیرید تا هرچه سریعتر رضایت مشتریان را جلب کنید.
پس از آن که محتوای مناسب به همراه عکسهای باکیفیت در رسانههای مرتبط منتشر شود، شاهد روند صعودی فروش خواهید بود. نکته قابل توجه این است که هرچه این رسانهها معتبرتر و مرتبطتر به فضای کسب و کار شما باشند، امکان موفقیت شما بیشتر است.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیه بر بیش از ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب و کار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار میتوانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شمارههای ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شمارهی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام