به گزارش ایسنا، تیک تاک که به کاربران اجازه می دهد کلیپهای ویدیویی کوتاه حداکثر ۶۰ ثانیه ای ساخته و صدا و افکت ویژه به آن اضافه کنند، در سالهای اخیر محبوبیت گسترده ای در میان نوجوانان پیدا کرده است.
شرکت رسانه اجتماعی تیک تاک در یک پست وبلاگ اعلام کرد طی هفته های آینده گزینه ای را برای ساخت ویدیوهای طولانیتر برای همه در تیک تاک عرضه کرده و برای جامعه جهانی خود انعطاف پذیری به منظور فیلمبرداری، بارگذاری و ویرایش ویدیوهای حداکثر سه دقیقه ای در تیک تاک را فراهم می کنیم.
موفقیت تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است باعث شده است بسیاری از شرکتهای شبکه اجتماعی خدمات ویدیوی کوتاه را به پلتفرم خود اضافه کنند. اینستاگرام که زیرمجموعه فیس بوک است، سرویس کلیپهای ویدیویی کوتاه معروف به ریلز را عرضه کرده و اسنپ چت هم نوامبر گذشته اسپات لایت را راه اندازی کرد.
تیک تاک روز چهارشنبه اعلام کرده بود بیش از هفت میلیون حساب متعلق به کاربران پایین ۱۳ سال را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ حذف کرده و گام قابل توجهی در راستای اجرای الزام سنی در این اپلیکیشن برداشته است. این شرکت اعلام کرد از بیش از ۱۱.۱ میلیون حسابی که به دلیل نقض دستورالعمل تیک تاک حذف شدند، ۷.۲۶ میلیون مورد متعلق به کاربرانی بود که سن آنها پایینتر از سن الزامی در دستورالعملها بود.
تیک تاک به دلیل اطلاعات وسیعی که توسط الگوریتمهای پیشرفته این پلتفرم از کاربران جمع می کند و محبوبیتش نزد کاربران نوجوان توجهات زیادی را برانگیخته است. نیویورک تایمز سال گذشته گزارش کرده بود تیک تاک بیش از یک سوم از کاربران روزانه خود در آمریکا را به عنوان افراد ۱۴ سال یا پایینتر رده بندی کرده است.
انتهای پیام