این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسبوکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، نمایشگاه الکامپ در حوزههای طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران فعالیت میکند. همچنین این نمایشگاه، بزرگترین رویداد فناوری کشور محسوب میشود. شکی نیست که اگر از رپرتاژآگهی برای جذب مخاطب استفاده کنید، تعداد بازدیدکنندگان غرفه شما در نمایشگاه بالا میرود. امروزه مدلهای جدیدتری نسبت به مدلهای سنتی نظیر ارسال ایمیل و پیامک برای جذب مخاطب به نمایشگاه، روی بورس است. یکی از این مدلها، استفاده از مدلهای جدید دیجیتال مارکتینگ است.
معرفی برندهای موجود در نمایشگاه الکامپ
از مزیتهای مهمی که برای معرفی برندهای موجود در نمایشگاه الکامپ به کار میرود، انتشار رپورتاژ آگهی در سایتهای خبری پربازدید و معتبر است. معمولا گوگل بهترین برندها را در اولین نتایج جستجو به مخاطب نشان میدهد. اگر میخواهید شما جزء اولین نتایج جستجو باشید، میبایست ابتدا خودتان را به گوگل معرفی کنید و پس از آن به افزایش رتبه خود بپردازید. معمولا در هر رپورتاژ آگهی سه لینک فالو به وب سایت شما ارجاع داده میشود که همین موضوع سبب افزایش رتبه وب سایت شما خواهد شد.
انتشار رپورتاژآگهی در قالب آموزشی
نمایشگاه الکامپ مکانی است که هر ساله ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصتهای بازار محصولات خود را جایگاه سازی میکنند و عملکرد سالیانه خودشان را در معرض دید و ارزیابی مشتریان و مصرف کنندگان قرار میدهند. هدف آنها تحریک تقاضای بازار و تعمیق و گسترش اقتصاد کشور است. اکنون میتوان نتیجه گرفت که انتشار یک رپورتاژ آگهی در قالب آموزشی، سبب ماندگاری محصول و برند در ذهن مخاطب شده و همچنین باعث بازنشر خبر در سایتهای دیگر و شبکههای اجتماعی میشود.
در سالهای پیش، خبر حضور برندها در نمایشگاههای مختلف فقط در روزنامههای پرتیراژ منتشر میشد، اما اکنون که رسانه و خبرگزاریهای آنلاین بیش از پیش رونق و بازدید گرفتهاند، این برندها از این فرصت استفاده کرده و آگهی خود را در این نوع رسانهها نیز منتشر میکنند. پیشنهاد میکنیم که در پایان نمایشگاه الکامپ نیز حضور خود را در قالب یک گزارش خبری منتشر کنید تا بیشتر دیده شوید.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیه بر بیش از ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار میتوانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شمارههای ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شمارهی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام