حمیدرضا ایزدی با تاکید بر اینکه تمام موارد گزارش یا شکایات طرح شده از طریق سامانه ۱۲۴، با دقت رسیدگی میشود، گفت: امسال ۷۲۳ مورد شکایت به شکل تلفنی، ۲۰۵ شکایت حضوری، ۶۲ شکایت از طریق پیامگیر، ۱۸مورد به صورت کتبی و ۵۰۷ پرونده شکایت به صورت اینترنتی دریافت شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، ایزدی با بیان اینکه همه شکایات مطرح شده، مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۱۵ مورد شکایت بررسی شده که این رسیدگیها منجر به ثبت ۵۳۰ مورد تخلف و ۷۱۵ مورد نبود تخلف، منتهی شده است.
رئیس سازمان صمت فارس با بیان اینکه ۳۵ مورد از این شکایات با رضایت طرفین ختم شده و ۱۵۰ مورد نیز همچنان مطرح به رسیدگی است، از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.
انتهای پیام