به گزارش ایسنا بنابر اعلام عکسچاپ، یکی از نکات قابل توجه در مورد خرید تیشرت با طرح دلخواه ، آزادی و راحتی ما در انتخاب رنگ و طرح آن می باشد. شاید چیزی که تیشرت را از سایر لباسها متمایز کرده رنگبندی آن و در عین حال راحتی در پوشیدن آن در هر شرایطی می باشد.در گذشته به دلیل عدم تنوع در طراحی لباس ها انسان ها آزادی عمل کمتری در انتخاب لباس با طرح دلخواه شان را داشتند که این موضوع با گذشت زمان و دسترسی به دانش به روز در رابطه با طراحی تیشرت و لباس تا حد زیادی بر طرف شد.
به گونه ای که طراحی لباس به عنوان رشته ای جهت تحصیل و شغلی به عنوان کار اصلی و حرفه ای مورد توجه بسیاری از آدم ها در سراسر دنیا قرار گرفت. شخصیت های برجسته هنری در این زمینه پرورش یافتند و دنیای مد یکی از اصلی ترین دغدغه های جامعه امروزی شد. انتخاب لباس مناسب علاوه بر گرم نگه داشتن و جلوگیری از برهنه بودن ما، سبب افزایش اعتماد به نفس و خود شناسی می شود. خرید تیشرت با طرح دلخواه و مورد علاقه تان می تواند مانند آهنگ یا کتاب یا فیلم مورد علاقه تان باشد، یعنی چیزی که شما را بارها به گذشته بر می گرداند و هیچگاه از ذهنتان پاک نمی شود.
گاهی اوقات طراح یک لباس و تیشرت نسبت به طراح مد باید بیان بیشتری برای کارهایش ایجاد نماید زیرا این موضوع رابطه مستقیمی با زندگی روزمره ما دارد. سبک پوشش و وسایلی که به صورت روزمره استفاده میکند نقش مهمی در شناخت در ذهن اطرافیانش دارد. مثلا لیوانی که هر روز در محل کار برای نوشیدن چای استفاده میکنید قطعا در نگاه اول نظر همکارانتان نسبت به شما را شکل می دهد. این لیوان می تواند با چاپ طرح مورد علاقه تان به عنوان لیوان سفارشی شما در نظر گرفته شود و یا شما می توانید با انتخاب طرح مورد علاقه دوستتان و چاپ لیوان با طرحی که مورد علاقه اش می باشد هدیه ای ارزشمند و در عین حال خاص را به او دهید.
نکات مهمی برای انتخاب تیشرت های طرح دار و لیوان های چاپی باید در نظر داشت. برای مثال شکل های گرد نسبت به طرح های مربعی یا مستطیلی، طبیعی تر به نظر می رسند. طرح های مربعی، چارچوبی برای عکس ها هستند نه برای چاپ روی تیشرت شما. تیشرت های طرح دار بسیار زیاد هستند و شما باید با توجه به سلیقه خودتان و همچنین مناسبت و مکانی که قرار است آن را بپوشید از میان آنها طرح مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. پس بهتر است خلاقیت به خرج دهید و تیشرت با طرح دلخواهتان را تولید کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی