به گزارش ایسنا، محتوای رپرتاژآگهی میتواند در قالب پادکست یا ویدئو نیز تولید شود که باز هم دارای اهمیت زیادی است. به کار بردن درست و به جای تکنیکهای سئو در متن سبب میشود که مخاطبان مجذوب متن شوند و با اشتیاق روی کلیدواژهها کلیک کنند و وارد سایت مورد نظر شما بشوند.
این روزها شاهد درهم آمیختن فضای کسب و کارهای آنلاین با مدلهای جدید دیجیتال مارکتینگ هستیم. آنچه که بر اهمیت موضوع سفارش و انتشار رپورتاژآگهی افزوده است، نیاز رقابت برندهاست. در صورتی که شما در زمینه انتشار رپرتاژ آگهی کار میکنید یا قصد دارید که یک متن خبری را به صورت رپورتاژ منتشر کنید، باید نظر کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا را در این باره جویا شوید.
دست و دلباز باشید
دست و دلباز بودن به جذابیت برند و خدمات حرفهای شما میافزاید. مثلا اگر رپورتاژ آگهی خودتان را در قالب آموزشی منتشر کنید، ارزش کار شما بالا میرود و شما به هدف خود خواهید رسید.
یک رپورتاژ آگهی خوب، تبلیغ مستقیم نمیکند. افرادی که مشغول کار تبلیغاتی هستند، جذب آگهیهای مستقیم میشوند نه مخاطبان عادی. محتوای رپورتاژ آگهی شما هرگز نباید شبیه تبلیغات مستقیم باشد.
اهمیت دادن به مخاطب
یکی از اصول تاثیرگذار در افزایش بازدید رپرتاژآگهی، به کارگیری اصول سئو در متن و مطابق با الگوریتمهای گوگل است. اما مطلب نوشتن برای موتورهای جستجوگر کار اشتباهی است. بلکه باید برای مخاطبان مطلب بنویسید و بعد از آن سازگار بودن متنتان را با موتورهای جستجو چک کنید. به مرور خوانندگان جدید شما را پیدا میکنند. رپورتاژ آگهیای حرفهای است که یک آگهی فروش را بدون حس تهوع آور به مخاطبان عرضه میکند؛ این نوع رپرتاژ آگهی مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان وفادار میکند.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبربیش از ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار میتوانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شمارههای ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شمارهی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام