فرمانده انتظامی خبر داد

کشف اخلال در نظام اقتصادی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی استان خبر داد و گفت: این اختلال به‌دلیل امتناع از تحویل بیش از ۶۳۳ تن نهاده‌های دامی توسط یک شرکت متخلف به مصرف‌کنندگان واقعی ایجاد شده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری منوچهر امان اللهی, اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر جلوگیری از بارگیری و یا تاخیر در انتقال و تحویل ۶۳۳ تن و ۱۰۰ کیلو نهاده‌های دامی به ۱۴ خریدار و مصرف‌کننده واقعی در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های لازم، صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز و شرکت متخلف که با دلایل واهی از ارسال و تحویل نهاده‌های دامی به این خریداران خودداری کرده بود، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پس از هماهنگی قضایی و با پیگیری و تلاش ماموران، نهایتاً تمامی محموله‌های موردنظر به‌صورت کامل، هر چند با تاخیر چند روزه تحویل خریداران شد.

امان اللهی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۱۰ میلیارد و ۷۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند، یادآور شد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به‌صورت شبانهشروزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در رابطه با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400031310075
  • خبرنگار :