معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اعلام کرد:

پایان خرداد آخرین مهلت شرکت در "شهود قدسی"

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین دوره جشنواره ملی "شهود قدسی" تا پایان خرداد ماه فرصت دارند.

محمدرضا غلامپور سه‌شنبه ۱۱ خرداد به خبرنگاران گفت: فراخوان پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر با عنوان "شهود قدسی" اسفند سال گذشته و همزمان با سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص) و روز جهانی قرآن، رونمایی و منتشر شد.

او با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی فارس، همواره در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت قرآن پیشرو بوده است، جشنواره ملی قرآن و هنر را از فاخرترین جشنواره‌های ملی دانشجویی دانست و گفت: طی چهار دوره قبل، شاهد استقبال قابل توجه جوانان دانشجو، از این جشنواره بوده‌ایم.

غلامپور گفت: این جشنواره در سه رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ و با موضوعاتی نظیر شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، تصویرسازی قصه‌های قرآنی، آیات مربوط به جهاد و طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگندهای قرآنی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه به دلیل شیوع همه‌گیری کووید ۱۹، این جشنواره نیز بر بستر فضای مجازی، اجرایی خواهد شد، گفت: تابستان، داوری آثار با حضور داوران برجسته در رشته‌های مختلف انجام و نفرات و آثار برتر مشخص خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس خاطرنشان کرد که اطلاعات کامل این دوره از جشنواره شهود قدسی، در سایت این رویداد فرهنگی هنری، بار گذاری شده است، گفت: علاقه مندان این امکان را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی fars.acecr.ac.ir/fa/page/۵۴۵۵ مراجعه کنند.

غلامپور خاطرنشان کرد که علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره شهود قدسی، می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی cul.fr@acecr.ac.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۰:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400031208845
  • خبرنگار :