آزاد حکمت با اعلام اینکه این سامانه از سال ۹۲ تا کنون به صورت مداوم پاسخگوی سوالات مشتریان بوده است؛ اظهار کرد: تماسهای ورودی مشتریان با سامانه ۲۰۲۱ ثبت و ضبط خواهد شد و جهت رفع مشکلات مطرح شده و بررسی به کارشناسان معین در هر حوزه ارجاع داده میشود.
وی عنوان کرد: مشتریان میتوانند جهت مطرح نمودن و ارسال سوالات خود در حوزه اداره حراست، بازرسی و روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان با سامانه رایگان ۲۰۲۱ تماس برقرار کنند.
حکمت با اشاره به اینکه یکی از مسائل مورد بحث در جلسات "صدای مشتری" توسط مخابرات منطقه کردستان رسیدگی به سوالات دریافتی از طریق سامانه ۲۰۲۱ است، افزود: بر اساس ظرفیتها و امکانات موجود سوالات مربوط به حوزههای مختلف مخابراتی به صورت ۱۰۰ درصدی پاسخ داده شده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان کردستان، وی خاطرنشان کرد: در خصوص سوالاتی که مطرح شده که مربوط به حوزه کاری شرکت ارتباطات زیر ساخت و فناوری اطلاعات میباشد نیز به مشتریان اطلاعرسانی شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: پیش از این سامانه ۱۳۵ پاسخگوی سوالات مشتریان مخابراتی بود که هم اکنون به سازمان تعزیرات حکومتی واگذار شده و سامانه ۲۰۲۱ نیز بیش از ۸ سال است که به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان قرار دارد.
وی تصریح کرد: ماهانه به طور میانگین بیش از یک هزار تماس با سامانه ۲۰۲۱ ثبت میشود.
انتهای پیام