سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

۹۰ ویژه برنامه در سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در ایلام برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری 90 ویژه برنامه در سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه آیین های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) روز جمعه در مصلی های اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۹۰ ویژه برنامه در سطح استان در سی و دومین سالگرد ارتحال امام(ره) برگزار می شود.

وی گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در  مرکز استان از ساعت ١١ و ٣٠در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای معرفی و تبیین شخصیت بارز حضرت امام راحل و سیره آن حضرت ویژه برنامه هایی با محوریت فضای مجازی در سطح استان برگزار می شود، تصریح کرد: امروز اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان در حال گسترش بوده و به الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.

چراغی پور با اشاره به ضرورت بهره گیری حداکثری از فضای مجازی، خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) و همچنین ویژه قیام خونین ۱۵ خرداد به صورت جداگانه در سطح فضای مجازی و کانال های خبری استان  برگزار می شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400030906957
  • خبرنگار :