نماینده مجلس:

مطالبه مردم چهارمحال و بختیاری از رئیس جمهور آینده رفع چالش آب است

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه بتوانیم مشکل اشتغال را در چهارمحال و بختیاری حل کنیم، نیازمند آب پایدار هستیم، اگر چالش آب در استان حل نشود، نمی‌توانیم مشکل اشتغال را نیز حل کنیم و این مسئله مطالبه اصلی مردم از رئیس جمهور آینده است.

قدرت‌الله حمزه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بزرگترین چالش در چهارمحال و بختیاری مسئله اشتغال است، اظهار کرد: برای حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال به‌صورت پایدار در این استان نیازمند یکسری ابزار و امکانات هستیم، متاسفانه در حال حاضر این استان درگیر پدیده خشکسالی و بحث تامین آب در بخش شرب، کشاورزی، دامپروری، صنعت و گردشگری است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم مشکل اشتغال را در چهارمحال و بختیاری حل کنیم، نیازمند آب پایدار هستیم، اگر چالش آب در استان حل نشود، نمی‌توانیم مشکل اشتغال را نیز حل کنیم، بنابراین باید موضوع آب این استان در اولویت رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز مسئله معیشت مردم دغدغه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است، عنوان کرد: برای حل مشکل معشیتی مردم نیازمند اشتغال پایدار هستیم، زمانی‌که مشکل تامین آب برای اجرای طرح‌های اشتغالزا در حوزه کشاورزی، صنعت، دامداری، گردشگری و صنعت وجود داشته باشد، نمی‌توان به حل مشکل معیشت امیدوار بود.

حمزه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله تحقق عدالت در کشور، توضیح داد: دولتی کارآمد است که بتواند عدالت را در کشور محقق کند، بسیاری از استان‌های کشور توسعه‌یافته هستند، اما چهارمحال و بختیاری از سالیان گذشته دچار عقب‌ماندگی و محرومیت در بسیاری از حوزه‌ها بوده که یکی از علت‌های اصلی این عقب‌ماندگی توزیع ناعادلانه امکانات و بودجه در کشور است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان کشوری باید با نگاه عدالت به استان‌ها نگاه کنند و این عقب‌ماندگی را جبران کنند، قطعا این مسئله مطالبه اصلی مردم چهارمحال و بختیاری از رئیس جمهور آینده است.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، گفت: برای تحقق این نوع مدیریت باید اشرافی‌گری توسط مسئولان کنار گذاشته شود، مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و همانند آن‌ها زندگی کنند.

حمزه خاطرنشان کرد: فساد مانع توسعه و پیشرفت در کشور است، مدیران پاکدست توان مبارزه با فساد را خواهند داشت، بنابراین باید در دولت آینده کسانی بر سر کار بیایند که توان مبارزه با فساد را داشته باشند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400030906366
  • خبرنگار :