رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

اعتبار لازم برای تکمیل قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان اختصاص می یابد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای قطعه سوم آزاداره شرق اصفهان را اختصاص داده و پرداخت می‌کنیم و امیدواریم پیمانکاران و مجری پروژه نیز به وعده خود عمل کرده و هر چه زودتر این آزادراه تکمیل کند.

محمدباقر نوبخت امروز (پنجشنبه-۶ خرداد ماه) در بازدید از قطعه سوم آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان اظهار کرد: سال گذشته در سفری که به اصفهان داشتم از این آزادراه بازدید کردیم و اعتبار لازم برای تکمیل قطعه ۱ و ۲ این آزادراه به طور صد درصد پرداخت شد و خوشبختانه در آبان ماه سال دو قطعه نخست این آزادراه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به قطعه سوم آزاداره شرق اصفهان افزود: اکنون نیز اعتبار مورد نیاز برای قطعه سوم را اختصاص داده و پرداخت می‌کنیم و امیدواریم که پیمانکاران و مجری پروژه نیز به وعده خود عمل کرده و هر چه زودتر این آزادراه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

تامین ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان

همچنین سعید جغتایی- رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه گفت: سال گذشته، بخشی از قطعه ۱ و ۲ آزادراه شرق اصفهان که قرار بود از طرف ما تامین اعتبار شود، تامین اعتبار و خوشبختانه آبان ماه سال گذشته این دو قطعه افتتاح شد.

وی ادامه داد: حدود ۸ کیلومتر باقیمانده از قطعه ۲ و بخش الف قطعه ۳ به طول ۳۰ کیلومتر نیز در دستور کار قرار دارد و اگر مشکلی پیش نیاید در هفته آینده ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار لازم برای آن تامین و تا پایان کار دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فاز نخست قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

همچنین علیرضا صلواتی-  مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان اظهار کرد: آبان سال پیش ۵۵ کیلومتر از ۶۳ کیلومتر قطعه ۱ و ۲ آزادراه شرق اصفهان افتتاح و تا یک ماه آینده ۸ و نیم کیلومتر باقیمانده از این دو قطعه نخست بهره‌برداری خواهد رسید. 

وی با اشاره به اعتبارات قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان افزود: در حال حاضر برای قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان ۸۰۰ میلیارد تومان با ۴ پیمانکار قرارداد داریم اما هنوز نتوانستیم سهم اعتبار دولت را بگیریم و امیدوارم با دریافت این بودجه، را بگیریم تا پایان هفته دولت فاز یک این قطعه را افتتاح کنیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400030604888
  • خبرنگار :