یک مسئول خبر داد؛

کتابفروشی‌های اردبیل در بهارانه کتاب ثبت‌نام کنند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از کتابفروشی‌های استان خواست تا در طرح بهارانه کتاب ثبت‌نام کنند.

یاسر محمدپور در گفت‌وگو با ایسنا گفت:  کتابفروشی‌های استان می‌توانند از سه‌شنبه چهارم خردادماه سالجاری با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح «بهارانه کتاب۱۴۰۰» اقدام کنند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های کتابفروشان استان در طرح‌های گذشته و همچنین همکاری در محدودیت‌های کرونایی، افزود: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تائید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

محمدپور با اشاره به زمان برگزاری این طرح، گفت: بهارانه کتاب 1400 همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز از ۱۷ خرداد آغاز می‌‎شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان اردبیل هدف از برگزاری این طرح‌ها توسط خانه کتاب را رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی دانست و ادامه داد: در این طرح‌ها خانه کتاب تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌ها به طور مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح بهارانه کتاب 1400 نیز علاقمندان می‌توانند با ارائه کد ملی تا سقف 200 هزار تومان خرید کرده و از تخفیف 25 درصدی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400030604738
  • خبرنگار : 30058