به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایمن ارتباط، بسیاری از کارشناسان اقتصادی سال 1400 را سالی مهم و حساس برای اقتصاد کشور دانستهاند و همین موضوع مؤید اهمیت برای پیشرفت کسب و کار خود است. به دلیل گسترش ویروس کرونا بسیاری از مشاغل به فکر راه اندازی سیستمی برای کسب و کار خود از راه دور شده اند در ادامه ی توضیحات می توانید بهترین روش را انتخاب نمایید.
سیستم تلفن آنالوگ در مقابل تلفن VOIP
مشاغل در همه جا برای برقراری ارتباط با مشتری و شرکای تجاری خود به سیستم های تلفنی با کیفیت اعتماد می کنند، اما نوع سیستمی که آنها استفاده می کنند به نیازهای تجاری آنها بستگی دارد. دو انتخاب اصلی یک سیستم تلفنی آنالوگ یا یک سیستم تلفنی مجهز به اینترنت است که VoIP نامیده می شود. تلفن های آنالوگ مترادف با تلفن های ثابت است که بیشتر ما با آنها بزرگ شده ایم. آنها سیگنال های صوتی را از طریق یک سری جعبه های سوئیچ فیزیکی در امتداد سیم های مسی ارسال می کنند تا تماس بین دو تلفن را متصل کند.
از طرف دیگر، فناوری VoIP (پروتکل صوتی از طریق اینترنت) شامل هیچ فناوری آنالوگ یا سوئیچ نمی باشد. در عوض، تلفن سانترال voip با تبدیل تماس ها به سیگنال های دیجیتال، تماس ها را از طریق اینترنت متصل می کنند. سیستم های VoIP برای برقراری و دریافت تماس به چیزی فراتر از اتصال به اینترنت و یا رایانه، تلفن دفتر یا تلفن هوشمند نیاز ندارند. اگرچه امروزه اکثر مشاغل از نوعی سیستم تلفنی مجهز به اینترنت استفاده می کنند، اما ما هزینه، ویژگی ها، انعطاف پذیری، نیازهای سخت افزاری و قابلیت اطمینان هر سیستم را برای کمک به شما در انتخاب بهترین گزینه برای مشاغل خود توضیح خواهیم داد.
اولین و مهمترین گزینه برای راه اندازی و نصب تلفن سانترال میزان هزینه است که هزینه سیستم تلفن آنالوگ به اندازه کسب و کار و ویژگی های اضافی که می خواهید داشته باشید بستگی دارد. برای سیستم تلفن سانترال آنالوگ با ادامه ی رشد شرکت باید هزینه اضافی پیکربندی، کابل کشی، تنظیمات و تعمیر و نگهداری بیشتری نیز بپردازید.
اما در راه اندازی تلفن سانترال voip و راه اندازی تلفن تحت شبکه بسیاری از هزینه ها کاهش می یابد. استفاده از سیستم VoIP جزء کاهش هزینههای ارتباطی است. یک موضوعی که درباره ی مرکز تلفن ویپ بسیار اهمیت دارد این است هزینههای صورتحساب تلفنی را تا حدی کاهش میدهد. ولی توجه داشته باشید که کاهش هزینهها هیچوقت تضمینی نیست، چرا که هر کسب و کاری شیوه متفاوت با نیازهای متفاوتی دارد. به عنوان مثال خرید دستگاه سانترال یا PBX سیستمی است که چندین تلفن را در شرکت به هم متصل می کند. شما برای خرید دستگاه سانترال یک بار در ابتدا هزینه می کنید اما در بلند مدت شاهد کاهش هزینه های تلفنی زیادی می شوید.
از دیگر مزایای مرکز تلفن voip کاهش هزینه های سیم کشی و کابل کشی است که پهنای باند زیاد موجود در اتصالات باعث شده تا هزینه های سیم کشی تلفن کم شود. همانطور که مشخص است، انعطافپذیر بودن VoIP یک امتیاز بسیار بزرگ برای کارآفرینان و مؤسسین مشاغل به حساب میآید.
یکی دیگر از هزینههای مستقیم که VoIP روی آن اثر میگذارد، کاهش هزینههای تماس است. از همه مهمتر اینکه تماسهای بینالمللی نیز تا 90 درصد کم میشود. در برخی موارد سرویسVoIP ، سایر هزینههای مستقیم مانند هزینههای نگهداری، تعمیر و مالیات را کاهش میدهد.
بهترین انتخاب تلفن سانترال در دوره ی کرونا
در آخر به مهمترین مزیت تلفن تحت شبکه می خواهیم اشاره کنیم که در زمان گسترش ویروس کرونا به بسیاری از مشاغل کمک کرد یعنی برقراری ارتباط از راه دور با سیستم سانترال ویپ است. زمانی که کارکنان یک شرکت از سیستم VoIP استفاده میکنند، میتوانند از راه دور هم با شرکت ارتباط داشته باشند. یعنی VoIP توانایی انجام دورکاری را به افراد میدهد. این مسئله مدیون امکانات بسیار زیاد VoIP از قبیل انتقال تماس، انتظار مکالمه، ایجاد کنفرانس و تماس ویدیویی است که از طریق تلفنهای سنتی قابل اجرا نیست.
برای مشاوره ی بهتر جهت نصب و راه اندازی سیستم سانترال ویپ شما عزیزان می توانید به وبسایت ایمن ارتباط مراجعه نمایید و یا با شماره ی 41525-021 تماس حاصل فرمایید تا متخصصان ما بهترین راه حل را برای شما عزیزان ارائه دهند.
انتهای رپرتاژ آگهی