حمید حبیبی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت برای همه مصرفکنندگان و جایگاههای عرضه فرآوردههای نفتی وظیفه ذاتی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران بوده و در منطقه زنجان کنترلهای کمی و کیفی قبل، حین و بعد از تحویل فرآورده به مشتری توسط کارشناسان مجرب انجام میشود.
وی افزود: برای افزایش اعتبار آزمایشهای کمی و کیفی به عمل آمده در جایگاههای عرضه سوخت توسط کارشناسان این شرکت طی دورههای ماهیانه و افزایش اطمینان مشتریان، اداره استاندارد نیز در بازههای شش ماهه نسبت به انجام آزمایشهای کمی و آزمایش کیفی به صورت موردی بر روی تلمبههای موجود در جایگاهها اقدام کرده و پس از حصول اطمینان از صحت عملکرد دستگاه، برچسب تأییدیه سلامت دستگاه بر روی آن نصب میشود.
این مسئول ادامه داد: در اکثر موارد همه ۱۰۰ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال بوده و در بحث مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگیهای لازم با مالکان جایگاهها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعملهای بهداشتی در این ایام به عمل آمده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه زنجان خاطرنشان کرد: همشهریان و مشتریان میتوانند در صورت مواجهه با هرگونه کمفروشی یا ناخالصی سوخت در جایگاهها، موضوع را به اطلاع سامانه پاسخگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران به شماره تماس ۰۹۶۲۷ که به صورت ۲۴ ساعته فعال است، رسانده تا به صورت مکتوب پیگیریهای لازم به عمل آمده و از نتیجه مطلع شوند.
انتهای پیام