تاکید کارشناس دینی در قبال جنایات صهیونیست‌ها:

سکوت غربی‌ها چهره زشت دموکراسی غربی را نشان داد

کارشناس دینی گفت: سکوت غربی‌ها در برابر جنایات صهیونیست‌ها چهره زشت دموکراسی غربی را نشان داد.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: ریشه این زد و خوردها به مشکلات فعلی ساکنان محله «شیخ جراح» در قدس شرقی برمی‌گردد که صهیونیست‌ها قصد بیرون کردن آن‌ها از این محله و تخریب خانه‌های‌شان را دارند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت بی‌دفاع فلسطین، ادامه داد: بیش از هفت دهه رفتارشناسی رژیم اشغالگر قدس نشان‌دهنده این است که رژیم صهیونیستی اهل مماشات نبوده و امروز در صدد اخراج بخش دیگری از مردم بومی فلسطین اشغالی و پیشروی در سرزمین آنان است.

این مسئول با بیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فلسطینی‌ها باید خودشان را قوی کنند و بایستند و مقابله کنند و صهیونیست‌ها را مجبور به کوتاه آمدن کنند، افزود: بر این اساس مردم ساکن در منطقه شیخ جراح به مقاومت در برابر تجاوزات رژیم غاصب و جنایتکار پرداخته‌اند.

زاهدی‌پور با بیان اینکه سکوت مرگبار دولت‌های غربی به ویژه آمریکا و اروپا در برابر جنایات صهیونیست‌ها، بار دیگر چهره کریه و حقیقت وحشی دموکراسی غربی را نشان داد، تصریح کرد: مردم و چهره‌های مردمی این کشورها از جنایات صورت گرفته ناراحت هستند و در موضع‌گیری‌های مختلف مشخص شده است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت کابل و محکومیت شدید آن‌، تاکید کرد: سیاست‌های خصمانه آمریکا، اصلی‌ترین عامل این جنایت بوده و لازم است، سران جنایت‌کار این کشور، از دخالت در امور داخلی دیگر کشورها خودداری کنند. دولت افغانستان باید با پای‌بندی به معاهدات صورت گرفته با گروه‌های مختلف افغانی و تلاش در تأمین امنیت برای همه بخش‌های کشور، از تکرار این وقایع خودداری کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400022516984
  • خبرنگار : 50163