به گزارش ایسنا، در ۶۰ ثانیه های آموزشی ۱۴۰۰ (قسمت بیست و سوم: مدیریت محلی کار آمد) که روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر شده، آمده است: "مدیریت یعنی مهارت کار کردن با افراد و گروه ها برای رسیدن به اهداف و مقاصد مشخص.
دانش مدیریت حول پنج وظیفه اصلی مدیریتی یعنی برنامه ریزی، سازماندهی، نیروی انسانی، رهبری و کنترل سازمان یافته است. اهتمام و توجه به این اصول می تواند جهت دهنده و روشن کننده مسیر حرکت مدیریت های محلی باشد.
مدیریت محلی باید برای توسعه پایدار شهری و روستا برنامه ریزی کند و فعالیت ها را سازمان دهد و به فعالیت های انجام شده نظارت کند. همچنین مدیریت محلی باید برای انجام بهینه امور انگیزش لازم در سازمانهای متولی مرتبط با توسعه شهری و روستا و حتی شهروندان را انجام دهد."
انتهای پیام