از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی صورت می‌گیرد،

پرداخت بیش از ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های مستقر در سازمان پژوهش‌ها

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در بازدید از ۱۳ شرکت دانش بنیان مستقر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، از اعطای بیش از ۹۳‌ میلیارد تومانی تسهیلات به این شرکت‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید که دکتر سرکار رییس ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و دکتر ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت را همراهی می‌کردند، شرکت‌های مستقر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران توانمندی‌های خود را معرفی کردند. این شرکت‌ها در مجموع بیش از ۹۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کرده‌اند.
رییس هیات عامل صندوق نوآوری از  یک شرکت تولیدکننده انواع ربات بازو، یک شرکت  تولیدکننده سیم جوش توپودری ایجاد کننده سخت‌پوش و چند شرکت دیگر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، همچنین در ادامه این بازدید دکتر وحدت از شرکت‌ تولیدکننده نانوامولشن پایه آبی با کاربرد لکه‌بری جوهر خودکار، یک تولیدکننده دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا با استفاده از پلاسمای سرد در مدل‌های Y۳۰۰, Y۱۱۰, Y۱۱۰N، یک تولیدکننده کامپاند پلیمری بر پایه پلی‌پروپیلن/کربنات کلسیم به منظور افزایش مقاومت به ضربه و کاهش جمع‌شدگی حجمی و کامپاند بهبود دهنده استحکام خمشی بر پایه کوپلیمر پلی‌اتیلن-پلی‌پروپیلن/کربنات کلسیم،تولیدکننده پودر نانو میله‌های منیزیم هیدروکسی آپاتیت کربناته و شرکت‌های غیردانش بنیان مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی(ICAN) بازدید کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400021308910
  • خبرنگار : 71603