سنگفرش‌هایی که نچسبیده، کَنده می‌شود!! +تصاویر

مدیر پروژه عملیات پیاده راه سازی خیابان امام خمینی(ره) سمنان از عدم همکاری برخی دستگاه های خدماتی در زمان مقرر برای تکمیل انشعابات و زیرساخت ها در این پروژه گلایه کرد.

مصطفی عصاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات زیرسازی برای آغاز فرآیند سنگفرش کردن  پیاده راه خیابان امام خمینی(ره) سمنان در حال انجام است، در قسمت پیاده رو تقریباً به پایان کار رسیدیم و عملیات سنگفرش این قسمت نیز شروع شده و پیشرفت داشته است.

وی افزود: بحث آماده کردن زیرسازی برای پروژه پیاده راه سازی، زمان بر  است و باید دستگاه های خدماتی که انشعابات را انجام می دهند مانند مخابرات، برق، شرکت گاز، آب و فاضلاب و... همه پای کار باشند و باید قبل از شروع عملیات سنگفرش، کارهای فنی و مربوط به انشعابات را تکمیل کنند.

مدیر پروژه عملیات پیاده راه سازی خیابان امام(ره) سمنان اضافه کرد: با وجود همه نامه نگاری های زیادی که از حدوداً چندین ماه گذشته به دستگاه های خدماتی انجام شده است، اما متأسفانه الآن با مشکلی که مواجه شدیم، عملیات سنگ فرش خیابان آغاز شده است، اما یکی از دستگاه های خدماتی برای انجام و تکمیل انشعابات، زیرسازی های سنگفرش را تخریب کردند و اقدام به حفاری و کابل کشی کرده است.

عصاری ادامه داد: این عدم هماهنگی و همکاری به موقع، پروژه سنگفرش خیابان را با وقفه طولانی مواجه می کند و حتی شاید مجبور شوند در قسمت هایی که سنگفرش انجام شده، مجدداً کَنده کاری انجام دهند.

وی اظهار کرد: باید قبل از شروع عملیات زیرسازی، کارهای زیرساخت رو انجام می دادند، ولی امروز مشاهده کردیم که در قسمت هایی که زیرسازی سنگفرش انجام شده در حال حفاری هستند.

این مدیر پروژه شهرداری سمنان اضافه کرد: طول خیابان امام خمینی(ره) سمنان حدود ۵۵۰ متر و عرض خیابان حدود ۱۶ متر است، این مجموعه کلاً سنگفرش خواهد شد، پیاده رو های اطراف هر کدام ۵ متر است، و خیابان وسط نیز به طول ۶ متر با سنگ هایی با ضخامت بیشتر فرش خواهد شد.


کارشناس معاونت شبکه مخابرات استان سمنان نیز در خصوص انجام حفاری بر روی زیرسازی های سنگفرش خیابان امام خمینی(ره) سمنان، ضمن تشریح کلیه فرآیند کابل کشی عرضی خیابان امام خمینی(ره) سمنان گفت: اجرای عملیات کابل کشی عرضی جنوب به شمال خیابان امام خمینی(ره) برای اتصال این دو بخش از خیابان در زمان پس از اتمام عملیات پیاده راه سازی انجام می شود.
علی صفا در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این مرحله از کار باید به عنوان آخرین مرحله از کار انجام شود گفت: به جهت اینکه تجهیزات شبکه، فیبرنوری و... بسیار حساس هستند و در اثر کوچکترین ضربه در عملیات های عمرانی دچار خسارت و آسیب می شود، این عملیات، به عنوان آخرین مرحله از کار انجام می شود.
وی اضافه کرد: در کل مسیر پیاده راه خیابان امام خمینی(ره)، 8 حوضچه برای کابل های اتصال عرضی تعبیه شده است، که تا کنون 4 حوضچه نصب و تکمیل شده است، برای تعداد باقیمانده نیز تا قبل از رسیدن سنگ فرش ها نصب خواهند شد و هیچ گونه وقفه ای در اجرای پروژه عملیات پیاده راه سازی خیابان نخواهد داشت.


انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400012514360
  • خبرنگار : 30077