سید مرتضی سادات حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: فرهنگ سازی و اصلاح ذهنیت صاحبان کسب وکار درباره استفاده از هویت بصری فنی وکاربردی به وسیله متخصصان امر، ایجاد پیوند بین بازار و دانش طراحی هویت بصری، شناخت و تامین نیروی متخصص طراحی گرافیک برای ساختار تبلیغاتی و برندینگ صاحبان صنایع و نزدیک شدن هویت بصری تبلیغات به استانداردهای جهانی از اهداف این رویداد است.
وی محور این رویداد را طراحی نِشان (آرم و لوگو) عنوان کرد و گفت: بخشهای رقابتی رویداد شامل بخش حرفهای (ایده هایی که سفارش دهنده واقعی دارد)، بخش خلاقیتهای تجربی شامل تمام ایدههای خلاقانه و نو آوارانه هویت بصری رسیده به دبیرخانه و نگاه ویژه است که در این بخش، در جستجوی شناسایی تلاشهای خلاقانه و نوآورانه در زمینه طراحــی هویت بصری جامعه هدف؛ صاحبان صنایع، تولیدگان وفروشندگان محصولات آرایشی- بهداشتی و شویندهها هستیم.
سادات حسینی با اشاره به تاریخ برگزاری این رویداد در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: برای برگزیده اول تندیس، گواهی نامه ، ۵ میلیون تومان، برگزیده دوم تندیس، گواهی نامه ، ۳ میلیون تومان و برگزیده سوم تندیس، گواهی نامه ، ۲ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته ایم.
وی تاکید کرد: آثار قابل قبول رویداد، همگی با حفظ حقوق مادی و معنوی آثار در دســــترس صاحبان صنایع یاد شده قرار خواهند گرفت و به این ترتیب به بازار کار حرفه ای معرفی خواهند شد.
انتهای پیام