رئیس ستاد انتخابات یزد یادآور شد؛

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای روستا

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه تا روز ششم ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی روستا یک‌هزار و ۷۴۳ نفر در استان ثبت‌نام کردند، ساعت ۱۸ امروز یکشنبه را آخرین مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات امسال شوراهای اسلامی روستا خواند.

«احمد ترحمی» در این باره تصریح کرد: در مجموع از اول ثبت‌نام شورای اسلامی روستا تاکنون یکهزار و ۷۴۳ نفر در سطح استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و ۵۸۴ نفر آقایان و تعداد ۱۵۹ نفر از بانوان هستند.

وی اعلام کرد: بر اساس جدول زمانی مدت ثبت نام هفت روز است که از ۱۶ فرودین ماه شروع و تا امروز یک‌شنبه ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد.

ترحمی ادامه داد: در استان یزد ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای اسلامی روستا ۵ نفره و ۳۷۴ شورای روستا، ‌شورای سه نفره هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان ‌تاکید کرد: فقط یک روز دیگر فرصت برای ثبت نام شوراهای روستایی وجود دارد و این مهلت قابل تمدید نیست بنابراین از همه کسانی که قصد داوطلبی دارند درخواست می‌شود در تنها فرصت باقی مانده ‌نسبت به ثبت نام، اقدام کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400012211458
  • خبرنگار : 50214