مدیرعامل شهرک مطرح کرد

تهیه مواد اولیه از مشکلات شهرک صنعتی چرمشهر

مدیر عامل شهرک صنعتی چرمشهر گفت: تهیه مواد اولیه از مشکلات این صنعت است که مانع جدی برای تولید ست و در کنار آن قیمت ها نیز کمر تولیدکنندگان را خم کرده است و لازم است دولت چاره ای جدی در این خصوص بیندیشد.

امین رضایی مدیر عامل شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه بازدید امام جمعه موقت شهرستان ورامین از دو کارخانه تولید فرآوری چرم و روده ایران زمین و رنگین کمان اظهار کرد: متاسفانه دستگاه های تولید و فرآوری چرم در این شهرک بسیار قدیمی است و دستگاه های جدید هم بسیار گران است که خرید آن برای تولید کننده با این قیمت ارز میسر نیست.

وی اظهار کرد: ما تولید کنندگان تا پای جان در کنار این انقلاب و نظام هستیم اما پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیازمند عزم همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین نیز گفت: اگر تولید ما قوی شد کشور خودکفا می گردد و اگر کوتاهی صورت گرفت و تولید زمین خورد برای ما خسارت دارد و ایران قوی برای مقابله با تهدیدات دشمنان شکل نخواهد گرفت.

سید اصغر تقوی، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین نیز در خصوص مشکلات دفع پسماند این شهرک گفت: پیگیری پروژه دفن پسماند شبه صنعتی شهرک صنعتی چرمشهر با حمایت امام جمعه و فرماندار ورامین و طی قراردادی بین هیئت مدیره شهرک های صنعتی و شهرداری صورت گرفت و مقرر شد تا زمان نهایی شدن قرارداد، بمدت یک هفته پسماندها در محل قبلی تخلیه شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400011909609
  • خبرنگار : 50291