رئیس اتاق اصناف مشهد پاسخ داد

وضعیت اصناف مشهد در رنگ‌بندی جدید چگونه خواهد بود؟

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه وضعیت قرمز مشهد و بر اساس طرح هوشمند مشخص شده مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار مجاز به فعالیت نبوده و تنها مشاغل گروه یک قادر به فعالیت هستند.

محمود بنانژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت اصناف با توجه به تغییر وضعیت مشهد به قرمز اظهار کرد: با توجه به طرح هوشمند مشخص شده مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار  مانند پاساژها و بازارهای سرپوشیده و سرباز، مراکز خرید و فروش و بازارهای موقت، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش فرش، موکت، تشک و پتو، مراکز فروش لوازم التحریر، محصولات فرهنگی، پوشاک، کیف و کفش و سایر مشاغل در این گروه‌ها مجاز به فعالیت  نبوده و تنها مشاغل گروه یک قادر به فعالیت هستند.

وی افزود: بر اساس طرح هوشمند و تغییر رنگ مشهد به قرمز در واقع از امروز (چهارشنبه) مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار مجاز به فعالیت نخواهند بود.

رئیس اتاق اصناف مشهد خاطر نشان کرد: مشاغل گروه یک از جمله نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌بار، حمل و نقل عمومی درون شهری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر مشاغل که در این گروه قرار دارند از مشاغل ضروری و مورد نیاز مردم مشهد بوده و مجاز به فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400011809254
  • خبرنگار : 50356